    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    Date: Thu, 31 Mar 2011 21:28:38 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 10:01:40 +0200, Myjk napisał(a):

    > Nie torem pojazdu, tylko ZNAKAMI DROGOWYMI, ignorancie. Nie widzisz jak są
    > oznakowane pasy ruchu przed skrzyżowaniem? Nie widzisz, że pozwalają na tym
    > skrzyżowaniu skręcać DWOMA pasami ruchu?

    Tak, widzę, że można z dwóch pasów skręcać. Potem oznakowanie się kończy,
    wyznaczone pasy również.
    Pewnie będzie to dla Ciebie pewnym zaskoczeniem, że pas może się skończyć.
    Jestem ciekaw, jakbyś narysował pasy na klasycznym skrzyżowaniu typy 'T'.

    Wracając do tego skrzyżowania - oznakowanie się kończy i wówczas nie ma
    żadnej przesłanki, która by pozwalała uznać, że pas skrajny lewy prowadzi
    dalej na pas lewy, a pas drugi od lewej - na prawy. Kierujący, który
    skeręca z pasa drugiego od lewej ma prawo zając dowolny pas jezdni na którą
    wjeżdża.

    > Po tym co tu wypisujesz nie chciałbym nawet koło ciebie przejeżdżać, a co
    > dopiero się z tobą "stykać". :|

    Pewnie, że nie. To bardzo podłe uczucie wiedzieć, że za chwilę będziesz
    miał skasowany samochód, 400zł i 6 punktów na koncie.

    > PS a sprawa z Moonem już zakończona? Jak wyszło?
    > Ostatnio go coś jakby przepraszałeś.

    A to małe zielone to dalej Cię gryzie w dupe i nie wiesz co to jest?
    "Przepraszam Piotra Dyndę, prezesa QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie za to, że od kilku lat ujawniam jego
    niekompetencję, ignorancję oraz powoduję, iż Pan Piotr Dynda wszem i wobec
    prezentuje swoje cechy kompromitujące go w oczach potencjalnych klientów."

    Przeczytaj ze zrozumieniem :D

    > Nie ma prawa. Ma swój pas ruchu i prawo do bezpiecznego poruszania się po
    > tym pasie.
    Ma prawo, nie ma 'swojego pasa', on przecina właśnie pasy ruchu dla
    kierunku przeciwnego.

    --