  • Data: 2010-06-10 20:08:03
    Temat: Re: Skrzynia biegów - zgrzyt przy wrzucaniu wstecznego
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapomniales o zwieraczach, koniecznie zbadaj Ickowi majty.

    A ja Cie broniłem jak ktoś stwierdził ze coś nie teges jesteś. A Ty sam się
    tutaj udzielasz jak byś miał syndrom niedopchnięcia. No cóż, pomyłki się
    zdarzają. Mnie nie obchodzi to z kim sypiasz i jak to robicie. Byle byś tutaj
    pierdół o tym jak się doskonale znasz na samochodach nie pisał. Przez pól
    godziny googlarka działała bardzo wolno. To było w tym czasie jak sprawdzałeś
    czym się różnią filtry. Naszukałeś się a i tak nie znalazłeś.