  • 1. Data: 2010-06-01 07:01:18
    Temat: Skrzyczne - Wylaczony nadajnik DVBT
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    No i stało się, najgęściej zaludniony region w Polsce został dziś o północy
    pozbawiony możliwośći odbioru DVB-t.
    TP Emitel wyłączyła dziś o północy nadajnik DVB-T.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2010-06-01 07:19:18
    Temat: Re: Skrzyczne - Wylaczony nadajnik DVBT
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 1 Jun 2010 07:01:18 +0000 (UTC), Verox
    <a...@b...veroxsystems.com> wrote:

    >No i stało się, najgęściej zaludniony region w Polsce został dziś o północy
    >pozbawiony możliwośći odbioru DVB-t.
    >TP Emitel wyłączyła dziś o północy nadajnik DVB-T.

    no bo dzis jest Dzien Dziecka - pewnie wlacza go w dvb-t mpeg-4

    Don't Worry, Be Happy

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-06-01 07:30:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > no bo dzis jest Dzien Dziecka - pewnie wlacza go w dvb-t mpeg-4

    Na pewno.
    Pytanie tylko kiedy - a w kontekście dvb-t w Polsce to bardzo nieciekawe
    pytanie.

    BTW: wyłączono również nadajnik w Rzeszowie.

  • 4. Data: 2010-06-01 08:10:00
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    W końcu MŚ w RPA za pasem no a teraz szybko po sprzęcik i karty do
    konkurencji.
    SKANDAL ! Zapewne formalnie gra, bo to w końcu testy, ale jak można tak
    perfidnie działać na swoją niekorzyść

    J/P

  • 5. Data: 2010-06-01 08:18:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "noy" <j...@k...mati.com.pl> napisał w wiadomości
    ..
    >W końcu MŚ w RPA za pasem no a teraz szybko po sprzęcik i karty do
    >konkurencji.
    >SKANDAL ! Zapewne formalnie gra, bo to w końcu testy, ale jak można tak
    >perfidnie działać na swoją niekorzyść

    Może jednak dlatego wyłączyli, żeby włączyć coś ciekawego przed Mundialem.
    Np. testy mux 3 z TVP HD w składzie....

    P.S.
    Wiem, głupi jestem, że czegoś sensownego oczekuję od instytucji rządzonej
    przez PIS......

  • 6. Data: 2010-06-01 08:28:21
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-06-01 10:18, Cavallino pisze:
    > Wiem, głupi jestem, że czegoś sensownego oczekuję od instytucji
    > rządzonej przez PIS......

    No i znowu się zacznie ...

  • 7. Data: 2010-06-01 09:08:58
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Cavallino pisze:

    > Wiem, głupi jestem,

    Potwierdzam.

  • 8. Data: 2010-06-01 09:15:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam.

    PLONK

  • 9. Data: 2010-06-01 17:14:20
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrni09c1u.83q.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...
    > No i stało się, najgęściej zaludniony region w Polsce został dziś o
    > północy
    > pozbawiony możliwośći odbioru DVB-t.
    > TP Emitel wyłączyła dziś o północy nadajnik DVB-T.

    o 4 lata za pózno ale lepiej pozno niz wcale. Ilu ludzi nacielo sie przez te
    nadajniki kupując telewizory z MPEG-2 bo przeciez "odbieraja" DVB-T..?
    Inna sprawa ze powinni uruchomic teraz MPEG4.