  • 1. Data: 2010-06-01 09:17:47
    Temat: Ktora oferta operatora sat?
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

    Ktory polski operator tv sat ma jakas ciekawa promocje aktualnie, tak by
    dostac antene, konwerter i tuner "za darmo" na starcie i oplacac tylko
    abonament jakis?

  • 2. Data: 2010-06-01 10:44:17
    Temat: Re: Ktora oferta operatora sat?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ktory polski operator tv sat ma jakas ciekawa promocje aktualnie, tak by
    > dostac antene, konwerter i tuner "za darmo" na starcie i oplacac tylko
    > abonament jakis?
    'ZA DARMO" to obecnie żaden. W każdym przynajmniej trzeba opłacić aktywacje.

  • 3. Data: 2010-06-01 10:48:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > 'ZA DARMO" to obecnie żaden. W każdym przynajmniej trzeba opłacić
    > aktywacje.

    Kiedyś było tak, że w Cyfrze aktywacja wynosiła 0 zł, jeśli przy zawarciu
    umowy zgadzałeś się na obciążanie swojej karty opłatami abo.
    Nie wiem czy to jeszcze trwa, można sprawdzić.

  • 4. Data: 2010-06-01 11:12:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kiedyś było tak, że w Cyfrze aktywacja wynosiła 0 zł, jeśli przy zawarciu
    > umowy zgadzałeś się na obciążanie swojej karty opłatami abo.
    > Nie wiem czy to jeszcze trwa, można sprawdzić.

    Tak czy siak to anteny chyba nie dostanie 'za darmo', za 1zł też pewnie nie.

  • 5. Data: 2010-06-01 11:19:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak czy siak to anteny chyba nie dostanie 'za darmo', za 1zł też pewnie
    > nie.

    Nie wiem jak jest obecnie, ale wszystkie anteny które swego czasu dostałem
    od Cyfry czy tpsa były właśnie za 1 zł.

  • 6. Data: 2010-06-01 11:27:59
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/1/2010 1:12 PM, BaX pisze:

    > Tak czy siak to anteny chyba nie dostanie 'za darmo', za 1zł też pewnie nie.

    Oczywiście że za 1zł.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 7. Data: 2010-06-01 11:58:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Oczywiście że za 1zł.

    W polsacie antena kosztuje 50zł, w 'ence' 90zł, w C+ nie za bardzo wiadomo
    ze strony.

  • 8. Data: 2010-06-01 12:46:44
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/1/2010 1:58 PM, BaX pisze:

    > W polsacie antena kosztuje 50zł, w 'ence' 90zł, w C+ nie za bardzo wiadomo
    > ze strony.

    Kosztuje tyle jak bierzesz platformę bez promocji, w promocjach obok ulg
    cenowych czy dodanych pakietów/programów prawie zawsze jest zestaw
    antenowy za 1zł.

    Chyba nie chcesz brać platformy bez promocji?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 9. Data: 2010-06-01 13:11:09
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > antenowy za 1zł.
    >
    > Chyba nie chcesz brać platformy bez promocji?

    To są ceny z promocji obliczanej na stronie i do zamowienia przez strone dla
    P2C i 'n'

  • 10. Data: 2010-06-01 13:12:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > antenowy za 1zł.
    >
    > Chyba nie chcesz brać platformy bez promocji?

    W dodatku p2c kasuje za dostawe sprzętu - kuriera /to z kolei informacja z
    infolini/