  • 1. Data: 2010-05-29 13:59:23
    Temat: Re: Dlaczego do telewizji 3D trzeba specjalnego telewizora...
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 29 May 2010 10:34:13 +0200, Tomy M. napisał:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:ht4ahv$n9h$1@news.onet.pl...

    > Nie, wyświetla naprzemiennie, w LCD inaczej
    > nei zrobisz separacji klatki.

    Zrobisz, tak jak w kinie - dzieląc przestrzeń barw na 2 przedziały - po jednym
    dla każdego oka.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2010-06-03 17:19:53
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrni027dr.b7n.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

    > Zrobisz, tak jak w kinie - dzieląc przestrzeń barw na 2 przedziały - po
    > jednym
    > dla każdego oka.

    Czy anaglif ... tak?
    Bo nie wiem czy udałoby się dodać polaryzatory kołowe
    do każdego pixela, pozatym 50% ekranu byłaby czarnymi
    pixelami (na przemian) ... i też byłaby kiszka.

    Tomy M.