  • 1. Data: 2009-09-15 12:37:08
    Temat: Skrypt youtube z możliwością moderacji tematycznej
    Od: "Konrad" <k...@o...pl>

    Szukam i szukam i nie mogę nigdzie znaleźć czegoś takiego. Czy ktoś z was
    posiada lub wie gdzie pobrać skrypt, który zaciąga filmiki z youtube, ale
    nie wszystkie jak leci, tylko te które sam wybiorę ręcznie? Chciałbym
    utworzyć serwis z filmikami o określonej tematyce, jednak nie nadaje się
    tutaj użycie keyworda po którym skrypt będzie przeszukiwał. Filmy trzeba
    dodawać ręcznie jeden po drugim. Słyszeliście o czymś takim?

  • 2. Data: 2009-09-16 20:40:29
    Od: momorgan <p...@g...com>

    On 15 Wrz, 14:37, "Konrad" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > tutaj użycie keyworda po którym skrypt będzie przeszukiwał. Filmy trzeba
    > dodawać ręcznie jeden po drugim. Słyszeliście o czymś takim?

    Dołączam się do tego pytania i dziękuję z góry za odpowiedzi.

  • 3. Data: 2009-09-16 21:05:55
    Od: ant <a...@n...tld>

    momorgan wrote:
    > Dołączam się do tego pytania i dziękuję z góry za odpowiedzi.

    Wordpress + pierwszy lepszy plugin do wstawiania video
    ze wszelkich serwisów tego typu?

    Lub kilka linijek w php które wczytają listę
    identyfikatorów filmów video pliku i wyświetlą
    odpowiedni HTML?

    Do wyboru, do koloru.

    Jest też coś takiego
    http://code.google.com/apis/youtube/overview.html

  • 4. Data: 2009-09-16 21:23:00
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** ant <a...@n...tld> wrote:

    > Lub kilka linijek w php które wczytają listę identyfikatorów filmów video
    > pliku i wyświetlą odpowiedni HTML?

    W zasadzie zgodnie z powyższym opisem (nie jest specjalnie wyczerpujący) to
    obyłoby się z samym JS po stronie klienta.

    Z tego co wiem to na YT można sobie dodawać ulubione do różnych list ulubionych
    - czyli kanałami tematycznymi (listy ulubionych) zarządzamy w interfejsie YT.
    Potem na stronie zaciągamy XML z danym kanałem i generujemy z niego listę.

    Teoretycznie do zrobienia.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2009-09-21 15:53:24
    Od: Bartek <p...@g...com>

    Z tego co mi się wydaje, to youtube nie lubi stron, których jedyną
    treścią są filmy z ich serwisu. Kiedyś blokowali takie strony, nie
    wiem jak jest teraz.
    Pozdrowienia
    Bartek
    www.przezswiat.pl podróże relacje

  • 6. Data: 2009-09-26 08:32:30
    Od: ant <a...@n...tld>

    Bartek wrote:
    > Z tego co mi się wydaje, to youtube nie lubi stron, których jedyną
    > treścią są filmy z ich serwisu. Kiedyś blokowali takie strony, nie
    > wiem jak jest teraz.

    Każdy autor filmu, a dokładniej użytkownik, który
    załaduje film na Youtube, ma do wyboru możliwość
    pełnego udostępniania lub udostępniania filmu tylko
    wskazanym adresom, ale może też zablokować wstawianie
    filmów na zewnętrznych stronach. Youtube daje wybór.