  • 1. Data: 2009-09-13 14:18:00
    Temat: [ot] Co myślicie o http://byethost.com/
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    Chodzi mi o wersję darmową.

    Korzysta ktoś z ich usług? Można na nich polegać?
    Zarejestrowałem się, mam stronkę, czekam na domenę teraz z nazwa.pl.

  • 2. Data: 2009-09-13 18:17:53
    Temat: Re: [ot] Co myślicie o http://byethost.com/
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-09-13 16:18, P.K.D pisze:
    > Chodzi mi o wersję darmową.
    >
    > Korzysta ktoś z ich usług? Można na nich polegać?
    > Zarejestrowałem się, mam stronkę, czekam na domenę teraz z nazwa.pl.

    Hej na nazwa.pl nie chcący dodałem nową domenę, a chciałem tylko
    sprawdzić, muszę ją opłacać, czy zniknie normalnie jak nie opłacę po 14
    dniach?

  • 3. Data: 2009-09-14 10:15:16
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-09-13 20:17, P.K.D pisze:

    > Hej na nazwa.pl nie chcący dodałem nową domenę, a chciałem tylko
    > sprawdzić, muszę ją opłacać, czy zniknie normalnie jak nie opłacę po 14
    > dniach?

    Dobra już nieaktualne :)

  • 4. Data: 2009-09-17 12:18:58
    Temat: Re: Co myślicie o http://byethost.com/
    Od: momorgan <p...@g...com>

    > Chodzi mi o wersję darmową.
    > Korzysta ktoś z ich usług? Można na nich polegać?

    Jak na darmowego usługodawcę to oni są znośni. Piszę z pewną rezerwą,
    gdyż nie lubię darmowych hostingów, z których kiedyś korzystałem
    namiętnie, ucząc się stawiania stron i tylko do tego moim zdaniem się
    one nadają. Kiedy już zabrałem się za robienie swoich stron na
    poważnie, skorzystałem z kilkudolarowej (4,29 USD miesięcznie) oferty
    Godaddy.com.