  • 1. Data: 2009-09-14 21:09:28
    Temat: gdzie jest błąd?
    Od: "xxx" <x...@x...pl>

    Jest sobie taka strona www.mahalo.com.pl i pod Operą, Firefox'em ładnie
    trzyma wszystkie ramki. Pod IE zakładki: 'home' i 'współpraca' rozjeżdżają
    się na całą szerokość okna. Gdzie tkwi błąd? Teoretycznie powinien jeszcze
    rozjeżdżać się 'kontakt', bo jest zrobiony na tej samej zasadzie, co
    np.'home', ale się nie rozjeżdża. O co chodzi? Jak to poprawić?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-14 21:27:22
    Temat: Re: gdzie jest błąd?
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 23:09:28 +0200, xxx napisał(a):

    > Jest sobie taka strona www.mahalo.com.pl i pod Operą, Firefox'em ładnie
    > trzyma wszystkie ramki. Pod IE zakładki: 'home' i 'współpraca' rozjeżdżają
    > się na całą szerokość okna. Gdzie tkwi błąd?

    W wyborze projektanta strony.

    > Jak to poprawić?

    Zatrudnić kogoś kto zna się na "robieniu stronek".

  • 3. Data: 2009-09-14 21:29:06
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    xxx pisze:
> [...]
    > powinien jeszcze rozjeżdżać się 'kontakt', bo jest zrobiony na tej samej
    > zasadzie, co np.'home', ale się nie rozjeżdża. O co chodzi? Jak to

    U mnie pod IE6 jest wszystko ok, wszystkie podstrony wyglądają dobrze, żadna sie nie
    rozjeżdza

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 4. Data: 2009-09-15 06:45:25
    Od: fv <f...@c...com>

    S wrote:
    > W wyborze projektanta strony.

    Aż się łezka w oku kręci... Wyróżnianie elementów :: dwukropkami ::
    Ech, młodość..

    I te pierwsze błędy kontrastu, i to odsuwanie elementów <br> mimo użycia styli ;-)

    No cudo. Polecam zajrzeć do środka ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 5. Data: 2009-09-15 09:47:11
    Od: Pushman <p...@g...com>

    On 14 Wrz, 23:27, S <a...@a...abc> wrote:

    > W wyborze projektanta strony.

    > Zatrudnić kogoś kto zna się na "robieniu stronek".

    Święta racja:)

    Radzę zastanowić się, do czego służą tabele, a do czego divy,
    następnie dlaczego pierwszy wiersz ma 3 kolumny, drugi 2, a trzeci 4.
    Potem usunąć cały tag colgroup, pousuwać te niepotrzebne puste
    kolumny, ustawić szerokość (width) dla pierwszej kolumny pierwszego
    wiersza na 150px, dla kolumny drugiej na 675px. Jak już będzie działać
    to poczytać sobie o arkuszach stylów i poprawnym semantycznie htmlu.

  • 6. Data: 2009-09-15 09:56:00
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Pushman pisze:
    > Radzę zastanowić się, do czego służą tabele, a do czego divy,

    Co to są "strony na divach"? Z ciekawości pytam.

    --
    Peter

  • 7. Data: 2009-09-15 10:12:25
    Od: Pushman <p...@g...com>

    On 15 Wrz, 11:56, Peter May <p...@p...fm> wrote:

    > Co to są "strony na divach"? Z ciekawości pytam.
    >
    > --
    > Peter

    Strony których wygląd nie jest oparty na tabelkach, ale na elementach
    div. Żeby długo nie szukać: szablon do joomli JA Purity http://tnij.org/ebn7

  • 8. Data: 2009-09-15 13:40:00
    Od: "xxx" <x...@x...pl>

    Użytkownik "fv"

    > Aż się łezka w oku kręci... Wyróżnianie elementów :: dwukropkami ::

    A co jest złego w dwukropkach oprócz estetyki?

    > I te pierwsze błędy kontrastu, i to odsuwanie elementów <br> mimo użycia
    > styli ;-)

    O co chodzi z tymi błędami kontarstu?

    > No cudo.

    Dzięki :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-09-15 13:41:14
    Od: "xxx" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Pushman"

  • 10. Data: 2009-09-15 13:47:11
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Pushman pisze:

    > Strony których wygląd nie jest oparty na tabelkach, ale na elementach
    > div. Żeby długo nie szukać: szablon do joomli JA Purity http://tnij.org/ebn7

    Nie na "elementach div" tylko na warstwach. Drażni mnie określenie "na
    divach" :/ Nie da się zrobić wszystko tylko na elemencie <div> :P

    --
    Peter