eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkręt w lewo na skrzyżowaniu › Re: Skręt w lewo na skrzyżowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Skręt w lewo na skrzyżowaniu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pt470i$kv9$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <pt5m3t$2po$1@node1.news.atman.pl>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Thu, 22 Nov 2018 11:30:22 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pt5m3t$2po$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <5bf68545$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.190.172
    X-Trace: 1542882629 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 157.25.190.172:49519
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2646
    X-Received-Body-CRC: 3099468787
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644396
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-11-22 08:33, Cavallino wrote:
    > W dniu 21-11-2018 o 22:02, s...@g...com pisze:
    [...]
    >> W sumie przydalo by sie zmienic nieco prawo aby to bylo wprost tam
    >> napisane..
    >> Z prostej przyczyny wymienionej w artykule:
    >> -Skrecajac w lewo kierujący musi patrzeć wprost i w lewo, zwracac
    >> uwage na samochody z naprzeciwka, pieszych na chodniku/przejsciu,
    >> rowerzystów.
    >
    > TYLKO jeśli dodamy zakaz nawet włączania lewego kierunku, gdy widać iż
    > ktoś zamierza Cię wyprzedzić zanim skończysz manewr.
    >
    > I nie jak w tym durnym tłumaczeniu sądu, że skręcający "nie zauważył",
    > tylko obiektywnie - jak mógł zauważyć że jest wyprzedzany ZANIM zaczął
    > skręcać, zanim włączył kierunek, to jego psim obowiązkiem ma być
    > zaniechanie manewru.
    A tak w zasadzie to po co miał "zauważać"? Na 150 m przed skrzyżowaniem
    stał znak, więc zgodnie z zasadą ,,ograniczonego zaufania" mógł
    oczekiwać, że inni będą się stosować do znaków, również poziomych, i nie
    będą wyprzedzać w niedozwolonym miejscu. Do tego wg biegłych na 50 m
    przed skrzyżowaniem włączył kierunek. A że ktoś się nie stosował do
    znaków i się zabił, to c..j z nim. Kropka.

    >> Co powoduje ze w takim przypadku aktualnie ten co wyprzedza moze
    >> ewentualnie dostac mandat za przekroczenie predkosci ale wina za
    >> wypadek bedzie lezec na tym co skreca. Co jest bez sensu.
    >
    > To jest jak najbardziej z sensem - to jego nieprzemyślany manewr
    > powoduje wypadek, więc to on ma odpowiadać.
    No właśnie, nieprzemyślany manewr wyprzedzania na skrzyżowaniu
    oznaczonym znakiem pionowym oraz poziomym (podwójna ciągła) doprowadził
    do wypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: