-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!n
ntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5fb52530$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5fb54ee2$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
<5fb55328$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5fb55808$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5fb55808$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
Date: Wed, 18 Nov 2020 19:08:11 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 52
Message-ID: <5fb5630d$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.128.48
X-Trace: 1605722893 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 560 83.30.128.48:56022
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687600
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5fb55808$0$506$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 18.11.2020 o 18:00, J.F. pisze:
>>> A dlaczego dla utrudnienia?
>>> Lokalsi obstawiam, że jadą lewy na lewy, "prawy" na środkowy a na
>>> prawy prawoskręt.
>
>> Przyjrzyj sie linii po lewej - ona nie konczy sie stycznie do pasa,
>> tylko tak skosnie wpada na pas.
>> lewy na lewy wymaga albo sciecia tej linii, a przeciez nie wolno,
>> albo mocnego podkrecenia kierownicy ... efekt z fotela kierowcy
>> jest nawet mocniejszy.
>Z góry wygląda ok, ale z street view wygląda to rzeczywiście bardziej
>na lewy>środek.
Zobacz w SV kolejne zdjecia - jak granatowy samochod wysepke scina, bo
inaczej sie nie da na lewy zjechac :-)
srebny jadac srodek-srodek tez linie ciagla narusza.
>Ciekawe co projektant miał na myśli, bo on widzi chyba tylko z góry.
>No i co namalowali w stosunku do projektu...
>>> Ja tam nie mam problemów - motocykl jedzie pierwszy, to sobie
>>> biorę który mi pasuje:)
>
>> Moto na zakretach odpada :-P
>No ale raczej nie przy ruszaniu spod świateł. Chyba że mokro;)
>> No chyba ze ofensywnie pojedziesz "srodkowym pasem moto" i
>> przyblokujesz oba :-)
>Moto z definicji jest na pole position;) A przyblokować oba się da
>jak ci dupa ucieknie i zrobisz low sida:P
Jak pojedziesz dokladnie srodkiem, to moze obaj uznaja twoja pole
position.
Ale jak troche zboczysz, to zaraz ktorys moze pomyslec ze ma wolny
pas.
A dokladnego srodka tu nie ma :-P
>Jak ruszasz moto spod świateł to głównym zagrożeniem są ci co jadą na
>jasnoczerwonym i inni wariaci na innych moto, co ruszają razem z
>tobą. Powaga - w mieście najmniej komfortowo czuje się mając na
>plecach inne moto;)
Bo u nas na szczescie malo jest dynamicznych samochodow, i moto
wygrywa ... o ile przyczepnosci nie zgubi :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.20 19:45 Janusz
- 18.11.20 19:49 Janusz
- 18.11.20 19:53 Shrek
- 18.11.20 21:15 t-1
- 18.11.20 21:59 Budzik
- 18.11.20 23:20 Michal Jankowski
- 19.11.20 00:01 Rom45
- 19.11.20 00:15 Rom45
- 19.11.20 00:29 Rom45
- 19.11.20 03:59 Budzik
- 19.11.20 07:51 Cavallino
- 19.11.20 09:30 Rom45
- 19.11.20 09:40 Rom45
- 19.11.20 09:42 Cavallino
- 19.11.20 10:13 Rom45
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-10 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-10 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-01-10 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-10 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-10 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo