  • 11. Data: 2011-07-03 04:20:42
    Temat: Re: Skradziono sprzęt
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JA" iun109$6o7$...@i...gazeta.pl

    > W promieniu 1500 km nie ma granic. Wsiadasz w samochód i już.

    Nawet do Danii...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-07-03 06:05:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czy ja dobrze was rozumiem? Polska to kraj złodziei, skorumpowanych
    > polityków i prawników, absolutnego bezprawia itd.?

    Tak

    > Czy poza jej granicami to ino czystość miłość cud mniud i oszeszki?

    Tez Europa. Troche inaczej, ale socjalizm jest socjalizm.

  • 13. Data: 2011-07-03 19:10:36
    Od: Daniel <d...@o...pl>

    W dniu 2011-07-02 13:55, JA pisze:

> [...]
    > Czy poza jej granicami to ino czystość miłość cud mniud i oszeszki?
    > W promieniu 1500 km nie ma granic. Wsiadasz w samochód i już.

    Rejestr skradzionych powinien być - potencjalny kupujący mógłby
    sprawdzić, czy nie przymierza się przypadkiem do zakupu kradzionego
    sprzętu. Przynajmniej w pewnym stopniu utrudniłoby to taką sprzedaż.
    Oczywiście dla "specjalistów" od nielegalnej zmiany właściciela to żadne
    utrudnienie ale złodzieje też są różni i niektórym spadł by popyt.

    d.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 110703-0, 2011-07-03
    Przetestowano na: 2011-07-03 21:10:40

  • 14. Data: 2011-07-03 20:02:10
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-03 21:10:36 +0200, Daniel <d...@o...pl> said:

> [...]
    > Oczywiście dla "specjalistów" od nielegalnej zmiany właściciela to
    > żadne utrudnienie ale złodzieje też są różni i niektórym spadł by popyt.

    I to jest jedyny rozsądny argument. A poza tym, popyt na szemrany
    sprzęt zawsze będzie i to nie złodzieje, a kupujący go generują. Jeżeli
    jest społeczne przyzwolenie na wiele nielegalnych działań, to się nie
    ma czemu dziwić.

    Jak za obszczymura, wlazłem sąsiadowi na jabłka, to mi ojciec taką
    szarlotkę z dupy zrobił, że długo pamiętałem co jest w siódmym
    przykazaniu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-07-04 07:13:25
    Od: Anonim <a...@a...net>

    W dniu 03.07.2011 22:02, JA pisze:

> [...]
    > zawsze będzie i to nie złodzieje, a kupujący go generują. Jeżeli jest
    > społeczne przyzwolenie na wiele nielegalnych działań, to się nie ma

    Ze społecznym przyzwoleniem się zgodzę ale z tymi kupującymi już nie.
    Pomyśl ile kradzionych sprzętów jest na allegro? Zasmucę cię - dużo.
    Tylko, że nic o tym nie wiemy. Więc nie wciskaj, że jest popyt na
    kradzione. Popyt jest na "tanie". Kombinuj.

    > Jak za obszczymura, wlazłem sąsiadowi na jabłka, to mi ojciec taką
    > szarlotkę z dupy zrobił, że długo pamiętałem co jest w siódmym przykazaniu.

    Haha. Podobają mi się takie opowieści z bujanego fotela... niech no
    popatrzę w przeszłość... cholera, ci "kumple z podwórka" którzy
    dostawali największy łomot po "wypadzie do sadu" dzisiaj szczycą
    się przegranymi sprawami w sądach dla nieletnich. :) Bo takie
    były podwórka.

    Im większy łomot się dostało tym "zemsta" lepiej smakowała.

    --
    Anonim

  • 16. Data: 2011-07-04 15:36:00
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-04 09:13:25 +0200, Anonim <a...@a...net> said:

> [...]
    > Tylko, że nic o tym nie wiemy. Więc nie wciskaj, że jest popyt na
    > kradzione. Popyt jest na "tanie". Kombinuj.
    Przecież to oczywiste. Nikt o zdrowych zmysłach nie uwierzy w opowieści
    o nietrafionym prezencie itp.

> [...]
    > dostawali największy łomot po "wypadzie do sadu" dzisiaj szczycą
    > się przegranymi sprawami w sądach dla nieletnich. :) Bo takie
    jeżeli ten sam ojciec, co robił łomot, przynosił z fabryki w której
    pracował, to co tam było dostępne to...
    Teraz Ty kombinuj.

    > Im większy łomot się dostało tym "zemsta" lepiej smakowała.
    Śmiem twierdzić, że bezstresowe wychowanie generuje więcej "mścicieli".

  • 17. Data: 2011-07-05 08:47:46
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" napisał w wiadomości grup

    >Ciekawe w jakim normalnym kraju, prokurator mając numery skradzionego
    >telefonu ( imei i numer AKTYWNEJ I UŻYWANEJ przez złodziej karty)
    >umorzy postępowanie z powodu niewykrycia sprawcy.

    No nie przesadzaj. Wystarczy że złodziej przez kradziony telefon wyrazi
    swoją niepochlebną opinię o obecnie panujących, a na pewno go namierzą.
    Następnego ranka kolbami w drzwi załomocą...

  • 18. Data: 2011-07-05 08:55:34
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-07-05 10:47, awygo pisze:

    > No nie przesadzaj. Wystarczy że złodziej przez kradziony telefon wyrazi
    > swoją niepochlebną opinię o obecnie panujących, a na pewno go namierzą.
    > Następnego ranka kolbami w drzwi załomocą...

    To, co właśnie napisałeś też jest niepochlebną opinią o aktualnie
    panujących. Jakoś mam dziwne wrażenie, że wbrew temu, co piszesz nikt do
    Ciebie jutro rano nie załomocze.
    Proponuję też unikać na przyszłość wypowiedzi o charakterze politycznym
    na tej grupie - są do tego bardziej odpowiednie miejsca.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)