  • Data: 2014-08-20 10:53:14
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości grup

    > Wybacz, że dopiero teraz Ci odpowiadam, ale postanowiłem zapoznać się z
    > dokumentem do którego link podałeś.
    > Dokument pochodzi z 2009, a opiera się na badaniach z 2006 roku
    > przeprowadzonych w UK, która o ile mnie pamięć nie myli,
    > nie wprowadziła całorocznego obowiązku używania świateł do jazdy dziennej.

    W dokumencie są zacytowane wyniki badań z kilku różnych krajów które taki
    obowiązek wprowadziły.

    > Za dalszy komentarz do przytoczonego dokumentu niech posłuży konkluzja z
    > ww.
    > Pozwolę sobie ją zacytować w oryginale, by nie być posądzonym o
    > nieudolne/złe/złośliwe tłumaczenie.

    > 1. There is substantial evidence that the mandatory use of DRL would
    > provide a net accident
    > reduction. However, the evidence concerning the magnitude of the effect
    > and particularly the
    > relationship with accident severity is considerably weaker.

    [ciach kwestie dotyczące ekologii o opłacalności]

    > Proszę Cię więc bardzo serdecznie, przestań się ośmieszać przytaczając
    > link do ww. dokumentu jako potwierdzenie faktów.

    Sam zacytowałeś zdanie które potwierdza redukcję wypadków, więc jak ktoś się
    ośmiesza to Ty.

    > Najciekawsze moim zdaniem jest:
    > "Analiza pokazuje, że choć redukcja wypadków POTENCJALNIE występuje, to
    > nie jest możliwe określenie, czy korzyści wprowadzenia DRL nie przewyższą
    > kosztów"

    Co nie ma nic wspólnego z tym o czym ja pisałem czyli zmniejszeniem liczby
    wypadków co jest _faktem_. Nie pisałem o kosztach.

    > Dalej będziesz twierdził, że czarne jest białe?

    Nie dalej będę twierdził, że obowiązek jazdy na światłach zwiększa
    bezpieczeństwo.

    Pozdrawiam
    Ergie