  • Data: 2014-08-18 17:56:57
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-08-18 17:09, Poldek pisze:
    > Druga sprawa - co z tego, że 90% się nie zatrzymuje, jeżeli jest
    > taki
    > obowiązek i dojdzie do wypadku a się nie zatrzymał, to jego wina i
    > wiadomo o co chodzi.

    Sie zatrzymal, to i tak jego wina. Piesi maja zielone, kierowca tylko
    warunkowa strzalke.

    >I dziś w wielu wypadkach tak właśnie jest, tylko że u nas karze się
    >wyłącznie kierowców.
    >Naprawdę nie chce mi się wierzyć, że normalny człowiek, widząc
    >pieszego, z rozmysłem go przejedzie, bez względu na nakaz lub brak
    >nakazu zatrzymania.
    >Debil zrobi to bez względu na obowiązujące przepisy.

    Ale trzeba przyznac ze sytuacja jest niebezpieczna. Stoi pieszy,
    wpatuje sie w sygnalizator, jak sie zapali zielone to rusza bez
    patrzenia.
    Jak bedzie jechal ciut wczesniej kierowca i sobie dosc szybko skreci,
    to bedzie wypadek, bo nadjezdza niespodziewanie od tylu
    Debil, jak sie zatrzyma przed strzalka, to juz tak latwo pieszego nie
    przejedzie.

    Do tego mozna dodac takie sterowanie ze strzalka gasnie przed
    zapaleniem pieszym zielonego.

    Stawanie jest troche niezyciowe, steowanie powinno problem rozwiazac,
    i juz tylko rowerzysci beda bruzdzic :-)

    J.