  • Data: 2014-08-18 22:56:12
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Aug 2014, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Ergie" napisał
    >
    > Zawsze mozemy zrobic wewnatrzpartyjne referendum :-)

    I sądzisz że ci, którzy "przegrają" swój cel, będą za tym, żeby
    zrobić sobie wbrew?

    > Przejsc sie za straznikami miejskimi i tam gdzie oni mandat za parkowanie,
    > tam ulotke :-)

    Tak zgarniesz tych, którym nie pasują ograniczenia w parkowaniu.
    W końcu dowiedzą się, czy w wyniku referendum albo zostanie obowiązek
    świecenia, albo przeciwnie - zostanie zniesiony.
    No to stracisz tych którym nie pasuje - i o tym pisze Ergie.

    pzdr, Gotfryd