  • Data: 2014-08-18 19:49:35
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-18 17:56, J.F. pisze:

    > Ale trzeba przyznac ze sytuacja jest niebezpieczna. Stoi pieszy, wpatuje
    > sie w sygnalizator, jak sie zapali zielone to rusza bez patrzenia.
    > Jak bedzie jechal ciut wczesniej kierowca i sobie dosc szybko skreci, to
    > bedzie wypadek, bo nadjezdza niespodziewanie od tylu
    > Debil, jak sie zatrzyma przed strzalka, to juz tak latwo pieszego nie
    > przejedzie.
    >
    > Do tego mozna dodac takie sterowanie ze strzalka gasnie przed zapaleniem
    > pieszym zielonego.

    A jak to się ma do coraz popularniejszego ostatnio rozwiązania, że jest
    zielone (nie strzałka, tylko normalne S1) dla samochodu skręcającego w
    prawo i jednocześnie zielone dla pieszych?

    Stawanie na strzałce powinno być opcjonalne - widzę i mogę jechać
    bezpiecznie to jadę. W przeciwnym wypadku się zatrzymam.

    Pozdrawiam,
    Jarek