  • 31. Data: 2011-08-22 12:24:53
    Temat: Re: Skóra w samochodzie
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Dawaj opis skóry trzeszczącej podczas opierania się o podłokietnik.
    > ;>

    Już dałem, niżej.

    > Czyli nie opiera się o podłokietnik.
    > ;>>>

    tylko co robi?

    wytęż wyobraźnię, dasz radę.
    btw o co chodziło z tym "odpuszczam już, że o, a nie na"
    już się o coś nie można opierać?

  • 32. Data: 2011-08-22 12:35:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie ta epoka aut :) Ale skoro jest odpowiednia temp w aucie to nie
    > mam problemu z poceniem sie, nawet jesli siedze w krotkich spodenkach,
    > golymi udami na skorze fotela.

    Ja się kleję do skóry nawet w domu.
    Przy 21-22 stopniach w pomieszczeniu.
    A co dopiero jak wsiadłem z rozgrzanego powietrza/plaży

  • 33. Data: 2011-08-22 12:39:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 11:35, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się kleję do skóry nawet w domu.
    > Przy 21-22 stopniach w pomieszczeniu.
    > A co dopiero jak wsiadłem z rozgrzanego powietrza/plaży

    To po co kupujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 34. Data: 2011-08-22 12:40:48
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Ja się kleję do skóry nawet w domu.
    > Przy 21-22 stopniach w pomieszczeniu.
    > A co dopiero jak wsiadłem z rozgrzanego powietrza/plaży

    nie należy siadać gołą dupą ;-)

  • 35. Data: 2011-08-22 12:43:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie należy siadać gołą dupą ;-)

    To spowoduje, że reszta ciała z miejsca przestanie się kleić?

  • 36. Data: 2011-08-22 13:45:47
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > To spowoduje, że reszta ciała z miejsca przestanie się kleić?

    a kto pisze o reszcie?
    jak brak kontaktu skóra-skóra to klejenia brak
    radę odnośnie dupy trzeba stosowac analogicznie do całej powierzchni.

  • 37. Data: 2011-08-22 13:48:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a kto pisze o reszcie?

    Każdy chyba.
    Nie bardzo wyobrażam sobie kogoś, kto jeździ w długich rękawach i spodniach,
    ale z gołym dupskiem, czyli tak jak Ty to odebrałeś.

  • 38. Data: 2011-08-22 14:08:39
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Każdy chyba.

    przekaz Każdemu, żejak zastosuje analogiczne środki bezpieczeństwa do reszty
    ciała, to też zadziała.

    > Nie bardzo wyobrażam sobie kogoś, kto jeździ w długich rękawach i
    > spodniach, ale z gołym dupskiem...

    a ja z kolei mogę wyobrazić sobie kogoś kto jeździ całkiem goły, albo w domu
    siada z gołymi plecami i z gołą dupą na skórzanej kanapce, ale nie
    przypuszczam żeby tak sie powszechnie działo.

    >...czyli tak jak Ty to odebrałeś.

    wydaje Ci się.

  • 39. Data: 2011-08-22 14:17:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > przekaz Każdemu, żejak zastosuje analogiczne środki bezpieczeństwa do
    > reszty ciała, to też zadziała.

    LOL !!!!
    Nie każdy jest krawaciarzem.
    Jakbym miał cały rok w długich porach samochodem jeździć, to wolałbym chyba
    rowerem.

  • 40. Data: 2011-08-22 16:45:48
    Od: "Annn" <A...@o...pl>

    (...)
    > Mój następny samochód będzie miał welurowe siedzenia (albo alcantrę) - o
    > ile znajdę z takie fotele przy wymaganym wyposażeniu albo się trafią
    > wentylowane i z podgrzewaniem. Jeśli parkujesz na zewnątrz to bez
    > podgrzewania nie bierz: w zimie *codziennie* będziesz się kląć za ten
    > pomysł.
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Moje obawy są podobne i fotele z bocznymi paskami skóry ciągle podobają mi
    się najbardziej :)