  • 41. Data: 2011-08-22 16:55:32
    Temat: Re: Skóra w samochodzie
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 10:21:36 +0000, "news-gazeta" <n...@g...pl> said:

    > Staram sie dopasować poziomem wypowiedzi, do autorów przewaznie takich jak Ty.

    To w takim razie tu też zrobiłeś błąd, bo to wątek nie mego autorstwa.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 42. Data: 2011-08-22 16:55:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 10:24:53 +0000, "PM" <x...@w...pl> said:

    > Już dałem, niżej.

    > tylko co robi?

    Skóra nie trzeszczy podczas opierania się o podłokietnik.
    Skup się.

    > btw o co chodziło z tym "odpuszczam już, że o, a nie na"
    > już się o coś nie można opierać?

    O język polski.
    Ale na razie zajmij się składnią w pierwszym przykładzie, bo wciąż masz
    z tym problemy.
    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2011-08-22 17:42:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Aug 2011 22:09:43 +0200, w <j2ronf$b5h$1@news.dialog.net.pl>, "Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> napisał(-a):

    > Welur się mniej brudzi i zużywa? Jesteś pewien tego co piszesz?

    Ja jestem pewny, że napisałbym tak samo.

  • 44. Data: 2011-08-22 20:16:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 00:10:04 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Wiem jak wygląda alcantara dwudziestoparoletnia, niestety nie wiem jak
    > wygląda welur w tym wieku.

    Niech Kenicke sobie Granade przypomni ;)

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2011-08-22 23:07:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Niech Kenicke sobie Granade przypomni ;)

    Się nie da, bo jedyny kontakt z twoją miał, siedząc na masce. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 46. Data: 2011-08-23 00:20:13
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Moje obawy są podobne i fotele z bocznymi paskami skóry ciągle podobają mi
    > się najbardziej :)

    I widzisz kobitko - ale wywołałaś dyskusję. Wystarczy poddać temat gołego
    tyłka na siedzeniu i już się rozmowa klei :))

    MS

  • 47. Data: 2011-08-23 09:25:04
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>>> Czyli nie opiera się o podłokietnik.

    > Skóra nie trzeszczy podczas opierania się o podłokietnik.
    > Skup się.

    przed chwilą pisałeś, że się nie opiera, a teraz wyskakujesz że "nie
    trzeszczy"
    zdecyduje się (w skupieniu)

    > O język polski.

    O to akurat można, ale Ci nie wychodzi.

    > Ale na razie zajmij się składnią w pierwszym przykładzie, bo wciąż masz z
    > tym problemy.

    a odpowiedzieć na temat nie łaska?

    reasumując
    chcesz się przypierdalać, to musisz być świętszy od papieża.
    oraz NTG!
    z pewnością są jakieś nisze do bicia piany - poszukaj.

  • 48. Data: 2011-08-23 16:23:36
    Od: "NieLubieSpamu" <s...@o...eu>

    > jak na moje to średnio przyjemne w lato (odparzają) i w zimę (ziębią),

    > pół biedy w lato jeśli masz klimę :) Wolę materiał.

    Ale ta klima też nie jest aż tak skuteczna. Zakładając że auto stało w pełnym
    słońcu fotele będą parzyć podobnie jak kierownica. Ja mam jasną skórę więc
    bardziej gorąca jest kierownica i deska rodzielcza w czarnym kolorze. Klimę
    owszem można włączyć, ale zanim cokolwiek schłodzi nagrzane auto to co najmniej
    parę kilometrów trzeba przejechać. Ponadto klima chłodzi głównie z przodu i nie
    siedzenia.Skóra nie przepuszcza powietrza więc na plecach i tak będzie mokro od
    potu, bo przecież jak ktoś się opiera to nie ma tam przepływu powietrza. Jak
    jest w wentylowanej skórze to nie wiem. A zimie jakoś specjalnie mi skóra nie
    przeszkadzała, nie była aż tak zimna żeby był to problem. Zwykle jest ogrzewana,
    a jak nie (u mnie ogrzewanie zepsute i nie chce mi się tego naprawiać) to i tak
    się siedzi w grubym ubraniu.