  • Data: 2011-08-22 12:11:33
    Temat: Re: Skóra w samochodzie
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To musiałeś mieć jakiś mega tandetny ten welur. Jeździłem autem ze
    > skórzanymi fotelami i welurowymi i welur jakoś nie stracił w ogóle na
    > swojej "pluszowości", skóra właśnie się wysiędziała i popękała, ale też
    > nie było jakieś tragedii. Skóra niestety wymaga odpowiedniej pielęgnacji,
    > żeby była elastyczna i dobrze wyglądała, welur co najwyżej można wyprać
    > pianką do dywanów raz na x lat i jest ok.
    > Nie wiem jak Ty, ale ja wolę oddychający materiał pod tyłkiem.

    Żona ma renault megane i ten welur jest już słaby (wysiedziany), do tego
    puszczają nici.
    Nie wiem - być może jest kiepskiej jakości. W końcu to tylko renault :)
    Sam jezdze renault safrane z 2000r i skora w tym aucie wyglada jak nowa.
    Poza trzeszczeniem oparcia z podlokietnikiem nic wiecej sie nie dzieje.
    Fakt ze sie nagrzewa. Czy siedzać moja skora sie poci? Nie poci, bo jest
    klima...
    Kwestia wygladu jest niezaprzeczalna. Zima? Jest podgrzewanie foteli.
    Ja nie narzekam, nie zamieniłbym sie na welur.

    Pozdrawiam - Darek.