    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda po dachowaniu
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 27 Jan 2019 22:00:01 GMT

    Użytkownik Muuumeee p...@g...com ...

    > Auto wylądowało 2 tygodnie temu na dachu. Ślisko, zakręt,
    > strzał w tyłek i... jeździć się da ale nie można.
    > Tyłu praktycznie nie ma, aczkolwiek podłoga nie wygląda,
    > aby ucierpiała, auto wjechało, zjechało z lawety i trochę
    > pomanewrowało, kilka dni temu odpalałem, jedyne kody błędów
    > to otwarcie drzwi... bo nie ma w ogóle tylnej klapy.
    > Szyba czołowa też wgnieciona. Chłodnica wgięta, bagażnik
    > zatrzymał się na wysokości butli. Auto dostało wysoko,
    > bo od SUVa.
    >
    > Ofiara to Skoda Octavia 2008 1.6MPI + LPG od pierwszego
> [...]
    Niestety OC w takich sytuacjach rzadko wyrówna straty bo ubezpieczalni
    nie bedzie interesowało ani niestandardowe wyposazenie (instalacje gazowa
    to nei wiem jak oni licza...) ani dobry stan ani pierwszy własciciel ani
    niski przebieg (doliczenie za to jest smiesznie małe)
    Ogolnie jak masz auto w dobrym stanie a złapie cie szkoda całkowita to
    masz pecha.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken