  • Data: 2019-01-28 19:34:25
    Temat: Re: Skoda po dachowaniu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rozbieranie samochodow w Polsce nie jest do konca legalne. Od nie wyrejestrowanego
    samochodu trzeba placic OC. Wyrejestrowac mozna tylko przez zlomowanie na stacji
    ktora ma do tego uprawnienia i wystawia kwit do wydzialu komunikacji ze caly samochod
    zostal zniszczony. Jesli roznica w wadze oddawanego do zlomowania samochodu zbyt
    bedzie odbiegala od wagi wpisanej w dowodzie rejestracyjnym to zlomowisko potraca od
    kwoty naleznej wynikajacej z wagi kase za ubytek wagi. Wedlug mnie takie zlomowanie
    to barbarzynstwo bo w kazdym samochodzie znajada sie podzespoly ktore warto odzyskac.
    Ale musze sie z tym pogodzic bo nie mam zadnego wplywu na ustawe ktora reguluje
    zlomowanie. Czyli rozbieranie i sprzedawanie na czesci mozna sobie wybic z glowy bo
    bez zlomowania trzeba bedzie dozgonnie placic oc za samochod ktory zostal rozebrany i
    sprzedany na czesci. Nie wiedziales o tym?