  • Data: 2019-01-28 14:47:07
    Temat: Re: Skoda po dachowaniu
    Od: <4...@7...144707.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Michał Jankowski w
    <news:5c4f0166$0$505$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Nie wiem dlaczego, ale z narracji widzi mi się wypadek z winy
    > kierującego tą skodą a auto bez AC. :)

    Też nie wiem dlaczego tak Ci się widzi, i jeszcze sie cieszysz z tego
    powodu, że zostawiłeś cytat nieadekwatny...
    Zawsze możesz się odnieść do cytatu poniżej, czyżby dalej narracja w
    kierunku winy kierującego "skodą"

    "Auto wylądowało 2 tygodnie temu na dachu. Ślisko, zakręt,
    strzał w tyłek [...] dostało wysoko, bo od SUVa."

    --
    'Tom N'