  • Data: 2014-01-29 21:28:20
    Temat: Re: Skoda Octavia - zle wskazania temperatury
    Od: Megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-29 20:00, atm pisze:
    > Skoda Octavia kombi 1,9 TDI 105PS 2008r
    > Chodzi o temp na wyswietlaczu. Ostatnio gdy na zewnatrz bylo ok -13C
    > termometr pokazywal -30C. Czasami jednak wskazuje wlasciwa temperature,
    > przez pewien czas.
    > Wczesniej byl jeszcze problem z temp lub brakiem plynu chlodzacego
    > (zapalala sie kontrolka przy temp plynu i sygnal dzwiekowy.
    > Wymienili mu zbiorniczek plynu, teraz juz chyba dwa czujniki temperatury.
    > Zniknal problem z temp plynu chlodzacego, wskazania temp. na
    > wyswietlaczu tez sie poprawily - to co jest teraz to znacznie lepiej niz
> [...]

    Nie wiem jak w VAG, ale w BMW jak masz urwany czujnik (przerwa)
    to masz -40. Przy zwarciu masz +40.
    Nie wiem jak w VAG jest z czujnikami temperatury, ale w BMW lub MB
    jest ich kilka o ile się nie myle, to z 5. Ten od pokazywania temp.
    na wyświetlaczu to ten sam, który daje sygnał do klimatyzacji.
    Od ECU, ASB wentylatorów są jakieś oddzielne.