  • 11. Data: 2011-04-02 20:17:11
    Temat: Re: Skoda Octavia 2011 za 45 k zł?
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-04-2011 o 18:09:06 Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
    napisał(a):

    > Swoją droga
    > http://otomoto.pl/skoda-octavia-combi-nowy-tour-1-4-
    mpi-80-km-C17456704.html
    > To też w sumie całkiem atrakcyjna cena.
    >
    > Co myślicie?

    80KM nie przemawia, jak ktoś lubi wolne toczydło to czemu nie...

  • 12. Data: 2011-04-02 20:58:09
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Czyli jednak mała ściema.

    jaka sciema?
    w tamtym roku szlo jeszcze kupić octavke 1, nawet taką ogladalem
    przypadkiem... cena byla niska i w wyposazeniu nie bylo nawet centralnego
    zamka.

    Poza ty sprzedaje salon wiec na pewno nie jest rozbitek z zachodu.

    Przejedz sie i zobacz!

    uciu

  • 13. Data: 2011-04-02 21:05:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-02 20:17, MM pisze:

    mpi-80-km-C17456704.html

    > 80KM nie przemawia, jak ktoś lubi wolne toczydło to czemu nie...

    Silnik ten porusza w miarę zacnie samochodzik wielkości Polo, nie
    wyobrażam się jak to napędza pojazd wielkości Octavii :)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2011-04-02 21:08:07
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-04-2011 o 21:05:14 Czarek Daniluk <c...@n...com>
    napisał(a):

    > Silnik ten porusza w miarę zacnie samochodzik wielkości Polo, nie
    > wyobrażam się jak to napędza pojazd wielkości Octavii :)

    jeździłem nowym Polo 1.4, nie wiem ile to miało koni, ale trochę za mało,
    więc w Octavi stanowczo za mało..

  • 15. Data: 2011-04-02 21:24:22
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-02 17:43, Ireneusz Brycki pisze:
    > 1. kto sprzedaje samochód roczny z takim krótkim przebiegiem?

    Wg ogłoszenia to jest nowe auto.
    Znaczy, że jest faktycznie nowe lub jest to demo <rok i nie wprowadzono
    go do ewidencji jako środek trwały.
    P.

  • 16. Data: 2011-04-02 22:01:02
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 02 Apr 2011 17:43:32 +0200, Ireneusz Brycki napisał(a):

    > I tak teraz się zastanawiam:
    > 1. kto sprzedaje samochód roczny z takim krótkim przebiegiem? Znudził mu
    > się? Nudzą się samochody wyższych klas chyba?

    Kolega z pracy kupił podobny (rocznik 2011, benzyna 1,6 + LPG fabryczny).
    Niestety ale ten samochód nie chce jechać z tym silnikiem. Dobrz jest żeby
    jechać na ryby bez szaleństw i wrócić. Natomiast jak zapakujesz rodzinkę na
    wakacje to zapomnij o wyprzedzaniu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 17. Data: 2011-04-03 05:21:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ireneusz Brycki

    > Słabo się znam na samchodach (tj. nie na tyle dobrze żeby się czuć
    > pewnie kupując używany, co jest jakąś dla mnie mega sztuką)
    >
    > Patrzę na takie ogłoszenie:
    > http://otomoto.pl/skoda-octavia-tour-combi-1-6-102-k
    m-gaz-
    C17839507.html#description

    Auto o konstrukcji sprzed 15 lat z beznadziejnym silnikiem za 45 tys.?
    Okazja jak cholera! ;)

  • 18. Data: 2011-04-03 05:23:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ireneusz Brycki

    > Swoją droga
    > http://otomoto.pl/skoda-octavia-combi-nowy-tour-1-4-
    mpi-80-km-
    C17456704.html

    > To też w sumie całkiem atrakcyjna cena.

    Za darmo nie wziąłbym tego muła...

  • 19. Data: 2011-04-03 09:23:21
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Ale też trzeba uważać http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2736

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2011-04-03 10:16:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Apr 2011 22:01:02 +0200, huri_khan wrote:
> [...]
    >jechać na ryby bez szaleństw i wrócić. Natomiast jak zapakujesz rodzinkę na

    ale 1.6 w dzisiejszych czasach to juz powinien miec troche mocy.
    Tak go zepsuli przez LPG ?

    J.