  • 31. Data: 2011-04-06 12:06:46
    Temat: Re: Skoda Octavia 2011 za 45 k zł?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    huri_khan wrote:

    > Kolega z pracy kupił podobny (rocznik 2011, benzyna 1,6 + LPG fabryczny).
    > Niestety ale ten samochód nie chce jechać z tym silnikiem. Dobrz jest żeby
    > jechać na ryby bez szaleństw i wrócić. Natomiast jak zapakujesz rodzinkę na
    > wakacje to zapomnij o wyprzedzaniu.

    Oj dzieci, dzieci. 100KM i nie mogą wyprzedzać ;) Aleście się rozpaskudzili...

    pzdr
    \SK

  • 32. Data: 2011-04-06 19:55:50
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Oj dzieci, dzieci. 100KM i nie mogą wyprzedzać ;) Aleście się
    > rozpaskudzili...

    Pamietaj, ze gwiazdki NCAP sa odlewane z olowiu, wiec to 100KM to tak
    bez rewelacji.

    Przy 39KM tez niby udawalo mi sie cos wyprzedzic, ale czas trwania
    takich manewrow liczy sie kalendarzem. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl