eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoda Fabia - nie zapalaRe: Skoda Fabia - nie zapala
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!kanaga.switch.ch!
    switch.ch!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!2
    09.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 10 Jan 2011 19:33:38 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda Fabia - nie zapala
    References: <1x7nyogic5c79$.dlg@rower.power.pl>
    In-Reply-To: <1x7nyogic5c79$.dlg@rower.power.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <4d2b5102$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1294684418 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2486 195.117.8.7:37305
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341346
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-10 19:14, MadMan pisze:
    > Witam,
    >
    > rodzice mają problem z samochodem - nie kręci rozrusznikiem, jakby
    > gdzieś był jakiś opór. Dokładnie wygląda to tak, że po przekręceniu
    > kluczyka rozrusznik jakby próbował kręcić a miał taki opór że nie może -
    > wszystko w samochodzie gaśnie. Podejrzenie było na akumulator, ale to
    > nie to - prostownik ładuje niewielkim prądem.

    To że prostownik ładuje niewielkim prądem jeszcze niczego nie przesądza.
    Podmień akumulator i dopiero wtedy będziesz wiedział czy to akumulator.

    To czy silnik ma jakiś dodatkowy opór można sprawdzić próbując popchać
    samochód na V biegu. Ale żeby ocenić czy opór jest za duży czy w sam
    raz, potrzebujesz sprawnego samochodu żeby sobie skalibrować siłę
    potrzebną do pchania.
    Ale najpierw sprawdź ten akumulator.


    > Jeśli próbuję kręcić z
    > załączonym prostownikiem - wskazówka amperomierza wybija do końca skali.

    No bo prostownik pewnie ma skalę do kilkunastu-kilkudziesięciu A, a taki
    rozrusznik na start weźmie pewnie z 200A.

    > Co to może być? Dodam, że auto od jakiegoś czasu "świszczało" jakby
    > pasek rozrządu się ślizgał

    Pasek rozrządu ma zęby i się nie ślizga.
    Jeżeli mówisz o pasku napędowym alternatora (który faktycznie świszcze
    jak jest nienapięty), to tym bardziej wskazuje to na padnięty akumulator.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: