  • Data: 2011-01-10 20:13:00
    Temat: Re: Skoda Fabia - nie zapala
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 19:30:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > Podlacz inny akumulator, ale nie kablami "400A" z supermarketu, albo
    > prostownik rozruchowy (taki co daje 200A) i wtedy sprawdz.
    >
    > Obstawiam ze jednak uszkodzony akumulator, ewentualnie wyczysc klemy.
    >
    > silnikiem mozna sprobowac pokrecic kluczem lub na pych, a jak nie to -
    > to trzebarozrusznik naprawiac.
    >
    > Mozesz jeszcze sprobowac kable pomacac - jesli akumulator daje duzy
    > prad, to one sie robia cieple po kilku probach.

    Jak zwykle ciąg dalszy szybko nastąpił.
    Udało się uruchomić na pych, ale po pierwszej próbie zgasł. Migała
    czasami na początku kontrolka od aku, co by potwierdzało pasek
    alternatora. Później rodzice pojechali do mechanika.
    Niemniej po odgłosach to się rozleciało jakieś łożysko, albo ten
    pasek...

    Podmiana akumulatora - nie próbowałem, w zasadzie mając 2 auta możnaby
    spróbować... A co jakbym tylko podłączył kable rozruchowe?

    Klemy czyste.

    Takczysiak dzięki za pomoc.

    A co do ruszania z podpiętym prostownikiem - nie był to mój pomysł :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138