  • 21. Data: 2011-01-21 19:29:04
    Temat: Re: Skoda Fabia 1.4 MPI (+ gaz) - warto ?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-21 19:14, to pisze:
    > Czy to może sensownie jeździć? Puste ciężarówki będą Cię pewnie
    > wyprzedzać. ;-)

    Dzis na 9tce (za Rzeszowem) jakis debil ciezarowka siedzial mi na
    zderzaku. Przy predkosci 100km/h. Probowalem mu troche odskoczyc,
    wyprzedzajac inne auta, ale on je tez wyprzedzal. Przy 110km/h troche
    odpadl i w koncu gdzies skrecil. WTF? Czy TIRy nie maja przypadkiem
    ogranicznikow? I to nie byl sam ciagnik, ale mial dosc spora naczepe.

  • 22. Data: 2011-01-21 21:49:18
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    >
    > Każdy kto nie ma auta rozpędzającego się w 10 sekund do 200 mph jest
    > zerem.
    > Chwalić się Panowie (i Panie) posiadanymi modelami spełniającymi ten
    > warunek, używanymi do codziennej jazdy do pracy, po dzieci, po zakupy.
    > Może jakiś akwizytor, (pszepraszam: przetstawicel chandlowy, dyrektor
    > sprzedaży) ma odpowiednie ałto?

    Czy mógłbyś podać przyklad ałta co sie rozpedza do 200 _MPH_ w ciągu 10
    sekund? Może być i przedstawiciela chandlowego.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2011-01-22 11:00:59
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Każdy kto nie ma auta rozpędzającego się w 10 sekund do 200 mph jest
    > zerem.

    własnie takie mam wrażenie. Co pojawi się jakieś autko, to nie jedzie. Jakby
    każdy potrzebował rakiety... a jak się spojrzy to połowa samochodów w PL
    jeździ przeciętnie i jakoś ludzie z tym żyją.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 24. Data: 2011-01-22 11:34:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Scyzoryk

    > w?asnie takie mam wra?enie. Co pojawi sie jakie? autko, to nie jedzie.
    > Jakby ka?dy potrzebowa? rakiety... a jak sie spojrzy to po?owa
    > samochodów w PL jeOEdzi przecietnie i jako? ludzie z tym ?yj?.

    Bo tak już jest, że minimum do sprawnej jazdy bez specjalnych wyrzeczeń
    czy kombinowania przy każdym wyprzedzaniu to jakieś 100 KM na tonę. A
    przyjemność z jazdy zaczyna się gdzieś od 150 KM na tonę.

  • 25. Data: 2011-01-22 17:55:41
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "bagno" <b...@o...pl> wrote in message news:ihbt6a$mcm$1@inews.gazeta.pl...

    > http://otomoto.pl/skoda-fabia-1-wlasciciel-krajowa-1
    -4mpi-C16566373.html
    > Czytałem troche i jedni twierdzą, że fajne auto a inni, że gaz nie bardzo
    bo
    > silnik źle to znowu.

    Mamy takowe w dalszej rodzinie i wczoraj w 4 osoby(+1 jeszcze nienarodzony)
    wybralismy sie w krótką trasę.
    Uwazam ze "do miasta" zupelnie przyzwoite autko z niezłą dynamiką, ale
    trochę głosne i ma niezbyt wygodne fotele.

    Jakis czas temu padło ECU - koszt naprawy 400 funtów, pojemnik na płyn do
    spryskiwaczy to chyba 1litr (sic!)

  • 26. Data: 2011-01-22 20:21:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > begin bagno

    -4mpi-C16566373.html

    > 60 KM, ponad 1100 kg i LPG? Przecież to w ogóle nie będzie jechało...

    Jeździ całkiem normalnie. Sam byłem zaskoczony, że ten silnik 60 KM jest
    taki sprawny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2011-01-23 12:40:28
    Temat: Odp: Skoda Fabia 1.4 MPI (+ gaz) - warto ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Bo tak już jest, że minimum do sprawnej jazdy bez specjalnych wyrzeczeń
    > czy kombinowania przy każdym wyprzedzaniu to jakieś 100 KM na tonę. A
    > przyjemność z jazdy zaczyna się gdzieś od 150 KM na tonę.

    To wg Ciebie
    Ongiś super auto Mercedes-Benz Typ G4,
    "Ekskluzywny, siedmiomiejscowy protoplasta dzisiejszych SUV-ów był
    samochodem przeznaczonym zarówno do jazdy po drogach publicznych, jak i w
    terenie. Pojazdy zasilane przez ośmiocylindrowe silniki o pojemności 5,0
    litra (a później w jednostkę 5,2 litra), osiągały moc 100 i 115 koni
    mechanicznych. Mercedesy G4 mogły być napędzane przez wszystkie koła, lecz
    zwykle stosowano napęd zaledwie na dwie tylne osie. Ze względu na
    zastosowanie ogromnych kół i opon, ważące prawie 4 tony samochody osiągały
    prędkość 67 km/h.Pod koniec 2009 roku wystawiono je na aukcję. Właściciele
    wycenili wartość każdego z nich na około 3,3 miliona dolarów"

  • 28. Data: 2011-01-23 20:45:32
    Od: z <z...@g...pl>

    Hants pisze:

> [...]
    > Uwazam ze "do miasta" zupelnie przyzwoite autko z niezłą dynamiką, ale
    > trochę głosne i ma niezbyt wygodne fotele.

    Każdemu co innego wystarcza :-)
    Corsa B 1,4 8 zaworowa 60 koni jeździła lepiej po mieście niż Almera N16
    16 zaworowa 98 koni.
    Nie ma siły. Nie przekonam się do 16 zaworowych silników. W normalnej
    jeździe w miejskiej dżungli trzeba tego muła piłować a jak się piłuje to
    spalanie dramatycznie rośnie. Do tego jeszcze ma znaczenie
    zestopniowanie skrzyni.
    Jeżdżenie Corsą to była sama przyjemność :-)

  • 29. Data: 2011-01-23 22:45:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-23 20:45, z pisze:

    > Każdemu co innego wystarcza :-)
    > Corsa B 1,4 8 zaworowa 60 koni jeździła lepiej po mieście niż Almera N16
    > 16 zaworowa 98 koni.
    > Nie ma siły. Nie przekonam się do 16 zaworowych silników.

    16 zaworów to sam miód. Pod warunkiem, że silnik to dwie R4 spięte razem. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2011-01-23 23:45:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 22:45:39 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > 16 zaworów to sam miód. Pod warunkiem, że silnik to dwie R4 spięte razem. ;)

    Wystarczy nawet 12 zaworów i silnik z Kolonii :D

    --