  • 1. Data: 2009-12-16 01:14:33
    Temat: Sklepy z elektroniką w Warszawie
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Przekopuję internet w poszukiwaniu sklepów na terenie warszawy. Czemu?
    bo liczy sie odbiór osobisty a zamawiam tanie rzeczy jak również nie
    lubię czekać na przesyłki.

    Otóż przekopałem chyba wszystkie sklepy na WGE pod GUSem, mało z nich ma
    swoje strony internetowe wiec nie można sprawdzić czy cokolwiek maja.
    Na wolumenie nie diabla nie idzie sprawdzić jakie firmy stacjonują i co
    mniej więcej maja w swojej ofercie.
    Innych firm właściwiej nie znalazłem.
    Czyżby Było AVT i długo długo nic? Fakt w AFT maja niemal wszystko ale
    raz ze ceny nie są najniższe a lokalizacja nieco na wygwizdowie (ale to
    da sie przeżyć).
    Czyby w tak dużym mieście jak Warszawa był właściwie 3 centra
    elektroniczne? Bo nie ma gdzie szukać części.

  • 2. Data: 2009-12-16 01:49:25
    Temat: Re: Sklepy z elektroniką w Warszawie
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czyby w tak dużym mieście jak Warszawa był właściwie 3 centra
    > elektroniczne? Bo nie ma gdzie szukać części.

    Niestety to wlasciwie prawda. Do tego chodza niepokojace sluchy, ze
    Wolumen jest malo jewropejski i HGW go zlikwiduje. Glupio jak czesci do
    mnie jada z Lodzi, albo z Krakowa, ale co zrobic.
    Jest jeszcze sklepik na ul. Promenada (to samo co na WGE pod GUSem, ale
    maja tez czasem ciekawe starocie), byl tez sklepik na Okrzei, ale gdzies
    sie przeniosl (ktos wie gdzie?), jest jeszcze Slawmir (Dzierzoniowska),
    byl tez sklep na Kolejowej (jest jeszcze?).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2009-12-16 06:55:21
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Innych firm właściwiej nie znalazłem.
    Słabo szukasz

    > Czyżby Było AVT i długo długo nic? Fakt w AFT maja niemal wszystko ale
    Piekarz dobrze zaopatrzony, rozsądne ceny i strona internetowa ze stanami.
    Gamma jeśli poszukujesz PICów lub dobrych wzmacniaczy.
    Kiedyś jeździłem na Podchorążych ale dawno nie byłem i nie wiem czy jeszcze
    działają.
    Większe ilości polecam z Maritexu w Gdańsku lub TME, szybko a koszty dostawy
    nie są za duże chyba ze kupujesz po jednej sztuce to raczej nie ma sensu.
    Zapraszam też do Rzeszowa :) trochę drożej ale co skrzyżowanie mamy dobrze
    zaopatrzony sklep :).

  • 4. Data: 2009-12-16 07:13:39
    Od: Tomek <...@...z>

    news..pl pisze:
    > Zapraszam też do Rzeszowa :) trochę drożej ale co skrzyżowanie mamy dobrze
    > zaopatrzony sklep :).

    W Rzęchowie bardzo dobrze zaopatrzone są, ale sumarycznie - jakby ze
    wszystkich towar pozbierał, to nawet pełny szereg oporników do
    100komów by poskładał...

  • 5. Data: 2009-12-16 07:44:02
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > W Rzęchowie bardzo dobrze zaopatrzone są, ale sumarycznie - jakby ze
    > wszystkich towar pozbierał, to nawet pełny szereg oporników do 100komów by
    > poskładał...
    E tam, szereg to nawet u Rudka poskładasz, jeśli czegoś brak na miejscu to
    zestawów AVT i procesorów w rozsądnych cenach, przy pojedyńczch sztukach
    można przeżyć ale jak seria to juz kurier się opłaca. Drugim brakiem w
    Rzeszowie jest mały asortyment SMD.
    Nie wiem jak działa Elfa w Warszawie, zamawiałem u nich conieco, ale zawsze
    kurierem, mają coś na stanie na miejscu czy są tylko buforek dla przesyłek
    ze Szwecji ?.
    Piotr

  • 6. Data: 2009-12-16 10:46:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie przeniosl (ktos wie gdzie?), jest jeszcze Slawmir (Dzierzoniowska),
    > byl tez sklep na Kolejowej (jest jeszcze?).

    Ten z Okrzei przeniósł się na Jagiellońską, w podwórku obok prokuratury
    (chyba).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2009-12-16 14:44:12
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie wiem jak działa Elfa w Warszawie

    Salon maja full wypas (w sensie wystroju), ale towaru raczej brak. Na
    polkach kabelki, narzedzia, chyba troche przyrzadow w cenach elfow;-),
    ale jako bufor dla zamowien dzialaja dobrze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2009-12-16 15:06:45
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > gdzies sie przeniosl (ktos wie gdzie?), jest jeszcze Slawmir
    > (Dzierzoniowska), byl tez sklep na Kolejowej (jest jeszcze?).

    Witam,
    na Kolejowej sklep UNITRA jeszcze pracuje (przynajmniej szyld nadal
    jest podswietlany). Gdy bylem tam ok 2 lata temu to ceny na drobnice
    byly zbujeckie (rezystory 0,25W 5% i kondensatory ceramiczne po
    kilkadziesiat groszy/szt). Co spowodowalo zakup w TME po 200szt
    rezystorow 5% i kondensatorow ceramicznych przewlekanych w szeregu E6.
    --
    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2009-12-16 17:52:22
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    (ciap)

    > Czyby w tak dużym mieście jak Warszawa ...
    (ciap)

    No, z tym twierdzeniem polemizowałbym...
    ;-)

    Włodek

  • 10. Data: 2009-12-18 23:18:51
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Sklepu na Podchorążych, już nie ma. Ta sama firma prowadzi jeszcze hurtownię
    na Nałęczowskiej przy Sobieskiego, ale jak chce się kupić tylko parę sztuk,
    za marne parę złotych, to marudzą.
    PP