  • 11. Data: 2009-12-19 11:36:28
    Temat: Re: Sklepy z elektroniką w Warszawie
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    PL(N)umber_One pisze:
    > Witam
    > Sklepu na Podchorążych, już nie ma. Ta sama firma prowadzi jeszcze hurtownię
    > na Nałęczowskiej przy Sobieskiego, ale jak chce się kupić tylko parę sztuk,
    > za marne parę złotych, to marudzą.
    > PP

    Dawno nie odwiedzałem stolicy. Moze ktoś wie czy jest jeszcze taki sklep
    dawniej "Bomis" róg Nowotarskiej i Sieleckiej ?. Tam zawsze coś się
    trafiało nie tylko z elektroniki ale z materiałów, sróbek, złacz itd.
    Czy jeszcze są inne sklepy typu "Bomis" w Warszawie i innych miastach
    wyprzedajace zapasy z fabryk ?.

    pozdr
    AK

  • 12. Data: 2009-12-19 13:57:20
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 19 Gru, 12:36, Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Dawno nie odwiedzałem stolicy. Moze ktoś wie czy jest jeszcze taki sklep
    > dawniej "Bomis" róg Nowotarskiej i Sieleckiej ?. Tam zawsze coś się
    > trafiało nie tylko z elektroniki ale z materiałów, sróbek, złacz itd.

    Zlikwidowany przed kilku laty.

    > Czy jeszcze są inne sklepy typu "Bomis" w Warszawie i innych miastach
    > wyprzedajace zapasy z fabryk ?.

    zostały chyba tylko:

    "Bomis" Sklep z Artykułami Elektroniczno-Przemysłowymi Warszawa, ul.
    Promenada 5 /7, tel. 0228419982

    "Gomis" Warszawa,. Jagiellońska 5a. Elektronika - części, podzespoły.
    Tel.: 22 619 47 60

  • 13. Data: 2009-12-19 21:27:11
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):
    > zosta=B3y chyba tylko:
    >
    > "Bomis" Sklep z Artyku=B3ami Elektroniczno-Przemys=B3owymi Warszawa, ul.
    > Promenada 5 /7, tel. 0228419982
    >
    > "Gomis" Warszawa,. Jagiello=F1ska 5a. Elektronika - cz=EA=B6ci, podzespo=
    > =B3y.
    > Tel.: 22 619 47 60

    Nie wiem, jak na Jagiellońskiej, ale na Promenady wyprzedaży z zakładów już
    nie prowadzą. Normalny sklepik z elektroniką.
    PP

  • 14. Data: 2009-12-19 22:11:55
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 19 Gru, 22:27, "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Nie wiem, jak na Jagiello skiej, ale na Promenady wyprzeda y z zak ad w ju
    > nie prowadz . Normalny sklepik z elektronik .
    > PP

    A to wszystko, co stoi/leży na podłodze i pólkach od strony wejścia -
    jakieś płyty z cyfrówką (może z komputerów) z rozbiórki, jakieś
    moduły, dziwne śrubki, zabytkowe przyrządy pomiarowe i inne graty to w/
    g ciebie pochodzą prosto z fabryki podzespołów elektronicznych ?

  • 15. Data: 2009-12-19 23:26:43
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):
    > A to wszystko, co stoi/le=BFy na pod=B3odze i p=F3lkach od strony wej=B6cia=
    > -
    > jakie=B6 p=B3yty z cyfr=F3wk=B1 (mo=BFe z komputer=F3w) z rozbi=F3rki, jaki=
    > e=B6
    > modu=B3y, dziwne =B6rubki, zabytkowe przyrz=B1dy pomiarowe i inne graty to =
    > w/
    > g ciebie pochodz=B1 prosto z fabryki podzespo=B3=F3w elektronicznych ?

    Ostani raz byłem w sierpniu i prawdę powiedziawszy mało się rozglądałem,
    jeżeli przeoczyłem i wprowadziłem w błąd to przepraszam. Na marginesie, to
    czasy półek pełnych "gratów" na Sieleckiej, czy na Grażyny, to już historia.
    Faktycznie były to także czasy pustawych półek w mięsnych, to tak z okazji
    bliskich Świąt :)
    PP

  • 16. Data: 2009-12-20 15:42:50
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > czy na Grażyny,

    O Garzyny zapomnialem, istnieje jeszcze tam sklep? Kupilem tam dawnymi
    czasy tuner Radmora KF.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2009-12-20 16:18:52
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pawel O'Pajak <o...@g...pl> napisał(a):

    > Powitanko,

    > O Garzyny zapomnialem, istnieje jeszcze tam sklep? Kupilem tam dawnymi
    > czasy tuner Radmora KF.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Wszystko, a przynajmniej ZUMI, wskazuje że sklep na Grażyny funkcjonuje nadal.
    Grażyny 16, sklep - http://tiny.pl/hxvzq