  • Data: 2009-01-21 22:42:43
    Temat: Re: Sklepy internetowe dla detalistow
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grupki pisze:
    > Jakie mozecie z doswiadczenia polecic sklepy internetowe z elementami
    > elektronicznymi dla detalistow?
    > Do tej pory kupowalem glownie w TME i troche na Allegro lecz byc moze warto
    > sprobowac alternatywnych miejsc.
    > Wazne aby przesylka nie byla zbyt droga, oferta w necie odzwierciedlala stan
    > magazynowy (dosc mam sklepow gdzie cos zamawiam a potem mi pisza ze
    > wiekszosci nie ma). Asortyment jaki mieinteresuje to typowe elementy
    > pasywne, jakies pospolite polprzewodniki, mikrokontrolery itp. Nic
    > wyszukanego. Jakie macie propozycje w tym temacie? Sa jakies sklepy naprawde
> [...]
    Ja korzystam z seguro www.seguro.pl , ale głównie dlatego, że można
    odbierać osobiście w Gliwicach ;)... generalnie - asortyment mają
    nieduży, ale raczej pełny, dobrze opisany, czyli wiesz co kupujesz.
    Dostępność - jest podana, choć piszą że stany magazynowe są
    orientacyjne. To nowa u nich funkcja, więc nie mogę jej ocenić.
    Generalnie ja jestem zadowolony ;)...

    Pozdrawiam
    Konop