  • 11. Data: 2009-01-22 10:55:58
    Temat: Re: Sklepowa gwarancja i grzejacy sie laptop.....
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    news:slrngngjnd.6ud.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Z calym szacunkiem ale w bajki wierzysz i chyba nie do konca masz
    > pojecie.....

    Skoro tak uwazasz ;-)

    Z tym, ze ja mialem do czynienia z tymi instytucjami. Z tego co piszesz to
    chyba znasz je z opowiesci, albo wydaje Ci sie...

    BTW. Nie zamierzam sie w tej sprawie spierac, bo taka polemika nic nie
    wniesie. A autor watku jesli skorzysta to tak jak pisalem o ile w swoim
    rejoni trafi na osobe kompetentna to na pewno nie pozostanie sam.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 12. Data: 2009-01-22 11:00:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Washi napisał(a):

    > BTW. Nie zamierzam sie w tej sprawie spierac, bo taka polemika nic nie
    > wniesie. A autor watku jesli skorzysta to tak jak pisalem o ile w swoim
    > rejoni trafi na osobe kompetentna to na pewno nie pozostanie sam.

    W takim razie mam nadzieje, ze potem podzieli sie tu znami swoimi
    doswiadczeniami ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 13. Data: 2009-01-22 13:31:11
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Uzytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > próbowales przedmuchac powietrzem sprezonym lub mocnym odkurzaczem ?
    > Ewentualnie delikatnie trzeba otworzyc i usunac kozuszek kurzu ze srodka.
    > Jak komp ma wiecej jak kilka miesiecy to tak sie dzieje. W mieszkaniach
    > czesto bywa i 28'C przez co ludziom sie kompy przegrzewaja. Najgorzej to w
    > blokach gdzie sa dzieci, koty i psy. Po 3 miesiacach komputery sa tak
    > zakurzone jakby im nasypac worek z odkurzacza podczas gdy u mnie komputer
    > stoi 2 lata i jest tylko delikatna warstwa kurzu.

    Bo sprzatasz mieszkanie - niektorzy maja ewidentna awersje do czystosci i
    odkurzacza urzywaja 2 razy do roku , przed bozym narodzeniem i wielkanoca.

  • 14. Data: 2009-01-22 13:34:09
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-22 09:05, Użytkownik januszek napisał:

    > Moim zdaniem najgorzej jest jesli taki komp pracuje w pomieszczeniu, w
    > ktorym pali sie papierosy :)

    Przesada. Nikotyna z dymy wykańcza przed terminem lasery w nagrywarkach.
    Ale nie cały komputer.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-01-22 13:42:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisał(a):

    > Przesada. Nikotyna z dymy wykańcza przed terminem lasery w nagrywarkach.
    > Ale nie cały komputer.

    Mam inne zdanie, przynajmniej jezeli chodzi o laptopy. I nie tyle
    chodzilo mi o nikotyne tylko o inne produkty spalania, ktore potrafia
    sie odkladac w sprzecie (potem przypomina to cos a'la guma).

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 16. Data: 2009-01-22 18:19:36
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "Washi" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Z tym, ze ja mialem do czynienia z tymi instytucjami. Z tego co piszesz to
    > chyba znasz je z opowiesci, albo wydaje Ci sie...

    Akurat nie masz racji. Czym innym jest gwarancja (więź producent-klient), a
    czym innym odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy/rękojmia w przypadku
    DG (więź sprzedawca-klient).
    A na mediację to się sprzedawca musi zgodzić. Siłą go nie zmusisz.
    Z tego co piszesz, nie masz zielonego pojęcia o prawach konsumenckich.

    ->piotr

  • 17. Data: 2009-01-28 13:47:57
    Od: Chopin <s...@w...pEEl>

    Jacek23 pisze:
    > HP?
    >

    > VAIO

    Całkiem niedawno był u mnie kolega z prawie nowym Acerem, który się tak
    zachowywał.
    Po wielu kombinacjach okazało się, że problem leży w konstrukcji wlotu
    powietrza. W tym modelu wlot jest od spodu. W momencie kiedy trzymał
    laptopa na kolanach, kanapie, ba! nawet jak stał na stole - przy
    obciążeniu zawieszał się. Wystarczyło trochę go unieść i wszystko było w
    porządku.

    Sprawdź zatem czy podczas Twojej codziennej pracy wlot powietrza nie
    jest czymś ograniczony.
    Zerknij do logów systemowych - może tam będzie jakieś info, który
    element powoduje "zwiechę".
    Spróbuj też przedmuchać wiatraki sprężonym powietrzem.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"

  • 18. Data: 2009-02-04 08:26:15
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid> napisał w wiadomości

    > Z tego co piszesz, nie masz zielonego pojęcia o prawach konsumenckich.

    Z tego co piszesz to pewno skonczyles prawo i robisz aplikacje ;)

    A choc raz interweniowales w takikej sprawie??
    Masz jakies doswiadczenie praktyczne z takimi sytuacjami czy tez opierasz
    sie o czytalem i wydaje mi sie...??

    Dla mnie EOT.

    Washi

  • 19. Data: 2009-02-04 11:26:59
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Jakis czas temu kupilem laptopa, niestety niedawno zaczal sie wylaczac przy
    > duzej wydajnosci. Pozatym bardzo glosno chodzi wiatrak chlodzenia (wg. mnie
    > ewidentna sprawa, albo czyszczenie modulu chlodzenia, albo wymiana). Zreszta
    > rozmawialem tez z innymi platnymi serwisami i taka byla ocena ze trzeba
    > najlepiej wymienic.
    > Byl na gwarancji sklepowej (jest jeszcze do marca 2009), bo to import sklepu
    > z niemiec.
    [ciach boje ze sklepem]

    Moja męska intuicja podpowiada mi ze masz do czynienia z niesławnym sowex-em lub
    jego klonami.

    Firma ta ma oddziały na śląsku (moze i gdzie indziej) i sprzedaje takie wlasnie
    problematyczne sprzety roznych firm.
    Klientowi mowi sie ze to komis, ze z sprzety powystawowe, albo ze wogole nowki
    nie smigane jesli trafil sie felerny egzemplarz ale w uszanowanym stanie.

    Wciskaja kit ze cos tam przelutuja, ze za tydzien bedzie kupowana stacja
    lutownicza i wtedy cos tam naprawia.
    Sciema.
    Walcz z nimi oficjalnie. Rzecznik praw konsumenta to podstawa. Żądaj wszelkiej
    masci papierów, paragon/faktura, gwarancja to podstawa. Rób sobie ksero ze
    wszystkiego bo czasem lubia sobie karte gwarancyjna wymienic przy wymianie
    sprzetu na inny. Strasz sądem. Nie ma szans grzeczne ugadywanie sie z nimi. Taki
    maja model biznesowy.

    Jesli to nie sowex to zignoruj powyższe :)

    Gwoli uczciwosci. Maja czasem dobre sprzety z malymi problemami w sensownej
    cenie. Czasem....

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 20. Data: 2009-02-04 17:04:23
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    > Z tego co piszesz to pewno skonczyles prawo i robisz aplikacje ;)

    Już po. Parę lat.

    > A choc raz interweniowales w takikej sprawie??

    Tak.

    > Masz jakies doswiadczenie praktyczne z takimi sytuacjami

    Tak.

    > czy tez opierasz sie o czytalem i wydaje mi sie...??

    Nie.

    > Dla mnie EOT.

    Bywa.

    ->piotr