  • 1. Data: 2009-01-21 12:44:57
    Temat: Wybor laptopa pomiedzy Sony Vaio i IBM Lenovo...
    Od: "Michał" <f...@g...pl>

    Witam.
    Chce sobie kupić laptopa w cenie do 3500 zł do użytku domowego. Następne
    zdania będą stawiały mnie w negatywnym świetle dziecka neostrady ;) ale
    zaryzykuje bo nim nie jestem :) ... Chodzi mi głownie o filmy i gierki pokroju
    Football Manager wiec grafika wypas byc nie musi ale jak np Heroesi na nim
    pójdą to tez będzie fajnie.
    A teraz na powaznie.
    Znalazłem dwa modele:
    Sony VGN-NS21Z ( http://www.x1.pl/sony/products3.php?id_products=1120
    4 )
    oraz
    Lenovo ThinkPad R61 NF5DFPB (
    http://www.elektronicznyswiat.pl/index.php/produkt,9
    9791 )
    Który z nich wybrać? A może coś innego fajnego w tej cenie się znajdzie?
    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2009-01-21 19:50:25
    Temat: Re: Wybor laptopa pomiedzy Sony Vaio i IBM Lenovo...
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 21 styczeń (środa) gdy o godz. 13:44 *Michał* napisał(a):

    > A może coś innego fajnego w tej cenie się znajdzie?

    Toshiba A300-1EI jest w fajnej konfiguracji, można dostac za 3400zł. Z
    Lenovo fajny jest SL500 NRJ4EPB, ponizej 3000zł teraz.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 3. Data: 2009-01-22 06:58:24
    Od: "Michał Paluch" <f...@g...pl>

    Chichotek <z...@y...cy> napisał(a):

    > Toshiba A300-1EI jest w fajnej konfiguracji, można dostac za 3400zł. Z
    > Lenovo fajny jest SL500 NRJ4EPB, ponizej 3000zł teraz.

    Dzięki za info. Rzeczywiście nie wyglądają źle. Pozdrawiam