  • 1. Data: 2009-01-21 12:46:54
    Temat: Komp wyłącza się podczas uruchamiania
    Od: keimak <k...@o...pl>

    Objaw:
    Czasem podczas uruchamiania systemu (XP) komputer się wyłącza (nie
    restartuje). Objaw najczęściej występuje w momencie gdy system chce
    przeczytać płyte cd - słyszę włączenie się napędu i zaraz po tym się
    wyłącza.

    Po przeczyszczeniu kompa - wyczyszczenie kurzu + ponowne powtykanie
    złącz objaw przez jakieś 3 miesiące nie występował, obecnie znowu się
    ujawnił. Wyłączenie kompa już po zalogowaniu do XP praktycznie się nie
    zdarza, natomiast przy uruchamianiu obecnie 4 na 5 przypadków.

    Obstawiam zasilacz - bo mam Feel'a, ale może coś innego (pamięci
    testowałem i zamieniałem ale nic nie zmieniło).

    Płyta główna GA-K8NE (Rev. 2.x), grafika też oryginalna Gigabyte ale
    nie pamietam na jakiej kości. CD-ROM lite-on.

    pzdr,
    keimak

  • 2. Data: 2009-01-21 15:53:27
    Temat: Re: Komp wyłącza się podczas uruchamiania
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 04:46:54 -0800 (PST), keimak napisał(a):

> [...]
    >
    > Płyta główna GA-K8NE (Rev. 2.x), grafika też oryginalna Gigabyte ale
    > nie pamietam na jakiej kości. CD-ROM lite-on.

    Zasilacz lub przypalony wtyk od zasilacza.

  • 3. Data: 2009-01-21 20:23:17
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Sprawdź kondensatory w zasilaczu. Pewnie będzie 1 wypukły lub wylany na
    linii12V a może być ich więcej. Sam widziałem takie gdzie wszyskie były
    wylane a komp jeszcze chodził.

  • 4. Data: 2009-01-21 21:20:58
    Od: keimak <k...@o...pl>

    Dzięki chłopaki - zamówiłem już nowy zasilacz (mc-350).

    pzdr,
    keimak