  • 1. Data: 2011-06-24 12:33:43
    Temat: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

    Witajcie

    opisze ku przestrodze. Moje zamówienie ze sklepu http://www.moto-akcesoria.pl

    Kupiłem lusterko do Suzuki GSX 600F 97 rocznik dokładnie wyglądające
    na zdjęciu w sklepie tak (link innego sprzedawcy).
    http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/51/70/
    50/1651705034

    Cena dobra 52zł, zamówiłem. Dwa razy konsultant potwierdzał adres potem
    wysyłkę. W sumie OK bo to rzadkość.

    Przesyłka doszła i tymczasem okazało się dostałem zupełnie coś innego,
    lusterko zamiennik, w międzyczasie sklep szybko zmienił produkt w
    sklepie oraz cenę na 105zł.
    http://www.moto-akcesoria.pl/lusterko-do-suzuki-gsx-
    600750-lewe,p,1097

    Najśmieszniejsze jest to, że na paragonie cena tej podróby wynosi 42zł
    a żeby wartość zamówienia się zgadzała dostałem tandetna kominiarkę,
    której nie zamawiałem w cenie 10zł.

    Opisałem do tylko z powodu tej kominiarki bo mnie to już rozsierdziło
    na maksa. Niby drobiazg ale nie mogę śmigać bez tego lusterka i jestem
    wkurzony.

    Zrobili ze mnie klasycznego kretyna... Zatem radzę uważać, może to
    ich codzienna praktyka.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2011-06-24 12:51:34
    Temat: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Wrota Bieszczadów napisał(a):
    > Zrobili ze mnie klasycznego kretyna... Zatem radzę uważać, może to
    > ich codzienna praktyka.

    Wezze zaloz ta kominiarke tylem do przodu i nie bedzie Cie to lusterko
    az tak kloc w oczy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2011-06-24 12:57:19
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ale oczywiście zgłosiłeś im reklamację... ? Czy tylko wylewasz
    żale?

    --

    morghul

  • 4. Data: 2011-06-24 13:06:50
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

    > Ale oczywiście zgłosiłeś im reklamację... ? Czy tylko wylewasz żale?

    to nie są moje żale tylko popieprzona praktyka jakiegoś sklepu.
    Tez lubisz mieć dwa różne lusterka i dostawać towar inny niż
    zamawiałeś, tańszy, gorszy z bonusem, którego nie chciałeś?

    Poradzę sobie, zgłosiłem reklamację ale pewnie dziś nie pracują.
    Zero odpowiedzi. Generalnie ciul nawet z kasą ale szkoda mojego
    czasu. O takich kretyńskich praktykach warto pisać i je piętnować.

    Roger

  • 5. Data: 2011-06-24 13:11:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Wrota Bieszczadów" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Zero odpowiedzi. Generalnie ciul nawet z kasą ale szkoda mojego
    czasu. O takich kretyńskich praktykach warto pisać i je piętnować.

    =========

    Racja, piętnować należy. Nic tak nie psuje "dobrego imienia" wirtualnego
    sklepu, jak złe opinie na forach.
    To jedyny sposób walki klienta z nieeleganckimi praktykami. W dodatku wielce
    skuteczny.

  • 6. Data: 2011-06-24 14:25:08
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-24 14:33, Wrota Bieszczadów pisze:
    > Witajcie
    >
    > opisze ku przestrodze. Moje zamówienie ze sklepu
    > http://www.moto-akcesoria.pl

    Ich sklep stacjonarny w Szczecinie też radzę omijać z daleka.
    Obsługa niemiła, zero zainteresowania klientem. Poza tym ceny w tym
    sklepie kosmos - 200zł różnicy na niskim modelu kurtki PROBIKERa w
    stosunku do konkurencyjnego sklepu w tym samym mieście..... porażka

  • 7. Data: 2011-06-24 15:28:42
    Od: "erg" <n...@n...pl>

> [...]
    > sklepie kosmos - 200zł różnicy na niskim modelu kurtki PROBIKERa w
    > stosunku do konkurencyjnego sklepu w tym samym mieście..... porażka

    Bylem w Trojmiescie - tam to samo.
    Obslugiwacze byli akurat zajeci jakim znajomkiem ktory przyjechal w
    odwiedziny. Chcialem kupic dwa kombinezony p/deszczowe. Dwa razy prosilem o
    info nt. rozmiarow. Zero reakcji. W koncu sam otworzylem kilka opakowan zeby
    znalezc wlasciwy. I tu sie sprzedawca rozsierdzil - rozbawil mnie informacja
    ze teraz sam bede musial je powkladac z powrotem do opakowan bo on nie
    bedzie po mnie sprzatal... !!
    Na moje szczescie 40 metrow dalej jest Larsson gdzie obsluga byla lepsza.
    Kupilem kombi - co prawda drozsze, ale przynajmniej zalatwione
    profesjonalnie i sensownie.

    erg

  • 8. Data: 2011-06-24 17:05:30
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Bylem w Trojmiescie - tam to samo.

    A ja dwa razy coś zamawiałem i miałem szczęście być obsłużonym fachowo
    przez telefon. Szybka darmowa wysyłka, miły kontakt. Ogólnie polecam.
    Raz to nawet miałem fart, że części, które kupowałem były objęte
    wyprzedażą. Razem z wysyłką zapłaciłem mniej niż 50% ceny Larssona.
    Więc zależy od farta.

    Bo faktycznie - jak byłem w Bydgoszczy w ich sklepie, to też znajomy
    absorbował sprzedawców tak bardzo, że musiałem się sam dopominać o
    uwagę.
    Ale to akurat w PL w sklepach motocyklowych uważam za normę. Większość
    sprzedawców zachowuje się, jakby kasę czerpali z innej pracy. A praca
    w sklepie motocyklowym była dla walorów towarzyskich.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 9. Data: 2011-06-25 09:40:47
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 24 Cze, 14:33, Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>
    wrote:
    > Witajcie
    >
    > opisze ku przestrodze.

    Potwierdzam. Gnojki najczystszej wody.
    Radze omijac z daleka.

  • 10. Data: 2011-06-25 09:52:55
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

    Uzytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci grup
    0g2000yqd.googlegroups.com...

    > Potwierdzam. Gnojki najczystszej wody.
    > Radze omijac z daleka.

    czyli jednak warto opisywac, byc moze ktos inny sie nie natnie w przyszlosci.
    Zadam sobie odrobine trudu i opisze to jeszcze w kliku miejscach zatem.
    Niech Google to dobrze zindeksuje.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojalowski