eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYWRe: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
    Date: Fri, 24 Jun 2011 15:11:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <iu22e9$sul$1@news.onet.pl>
    References: <iu207j$679$1@inews.gazeta.pl> <iu21ja$omb$1@news.onet.pl>
    <iu225n$c4j$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-95-58.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308921097 29653 84.10.95.58 (24 Jun 2011 13:11:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 13:11:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iu225n$c4j$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    X-Antivirus: avast! (VPS 110624-0, 2011-06-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:642615
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wrota Bieszczadów" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iu225n$c4j$...@i...gazeta.pl...



    > Ale oczywiście zgłosiłeś im reklamację... ? Czy tylko wylewasz żale?


    to nie są moje żale tylko popieprzona praktyka jakiegoś sklepu.
    Tez lubisz mieć dwa różne lusterka i dostawać towar inny niż
    zamawiałeś, tańszy, gorszy z bonusem, którego nie chciałeś?

    Poradzę sobie, zgłosiłem reklamację ale pewnie dziś nie pracują.
    Zero odpowiedzi. Generalnie ciul nawet z kasą ale szkoda mojego
    czasu. O takich kretyńskich praktykach warto pisać i je piętnować.

    =========

    Racja, piętnować należy. Nic tak nie psuje "dobrego imienia" wirtualnego
    sklepu, jak złe opinie na forach.
    To jedyny sposób walki klienta z nieeleganckimi praktykami. W dodatku wielce
    skuteczny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: