  • 1. Data: 2011-06-24 12:00:41
    Temat: Lublina Seca - 23.06.11
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    Nie wiem czy ktoś był z precli, ale w przerwie pomiędzy stacjami jakimi
    szła procesja z pobliskiego kościoła można było się trochę pokręcić:

    https://picasaweb.google.com/114051708396369423924/L
    ublin23062001

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 2. Data: 2011-06-24 12:35:46
    Temat: Re: Lublina Seca - 23.06.11
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-24 14:00, duddits pisze:
    > Nie wiem czy ktoś był z precli, ale w przerwie pomiędzy stacjami jakimi
    > szła procesja z pobliskiego kościoła można było się trochę pokręcić:

> [...]

    Bylem w srode - pogoda mniod - jazda gorzej bo jakis test glosnosci
    obiektu wymyslili mieszkancy pobliskich blokow i tak na pol gwizdka
    trzeba bylo latac.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-06-24 14:29:35
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 06/24/11 14:00, duddits wrote:
    > Nie wiem czy ktoś był z precli, ale w przerwie pomiędzy stacjami jakimi
    > szła procesja z pobliskiego kościoła można było się trochę pokręcić:

> [...]

    Oops, jakieś zmiany w matriksie:
    https://picasaweb.google.com/114051708396369423924/L
    ublin23062011

    --