  • Data: 2016-04-08 23:31:55
    Temat: Re: Sklep Windows Phone
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz"

    > piszecie programy na telefony? No to ja podsuwam Wam pomysł:
    > Napiszcie program na starego windowsa mobile 6, (albo androdia 2.3)
    > który zamieni telefon z gps, na urządzenie informujące o lokalizacji.
    > czyli telefon z gps montujemy w samochodzie z kartą sim. jak "puscimy
    > dzwonek" to telefon za 60 sek odpowie smsem z lokalizacją.
    > Ja bym parę zł zapłacił za taki soft.
    > ---
    > Ale ... tracker z Chin kosztuje 15$ i sam raportuje pozycję po TCP.
    tak. Tyle że ten model za 15 usd niema gpsa(apoksymacja pozycji na
    podstawie BTS). natomiast stary telefon z gps, leży u prawie każdego z
    nas w szufladzie.
    ---
    Nie, model za 15$ już ma, za 9 nie ma. Szukaj GT02A. Sprawdzony
    http://niusy.pl/9pk . On teraz kosztuje 18, ale przez jakąś apkę kosztował
    15 i są oferty za 15 nawet chyba tego samego sprzedawcy. Stare telefony ...
    ja rozumiem, ale ... to jednak problemy.