  • 31. Data: 2016-05-16 15:59:53
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 15:45, z pisze:

    > Dzięki. Mam nadzieję że maszyna wystarczy na przynajmniej 5 lat grania ;-)

    W przypadku gier to co byś nie kupił to w momencie kupna już jest
    przestarzałe :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2016-05-16 18:45:03
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2016 23:30:40 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Można się zmieścić w tym budżecie z i5 i lepszą kartą od tych powyżej?
    > Czyli jaka karta? Bo to chyba najważniejsze?

    http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komput
    er_kupic_zestawy_komputerowe_na_maj_2016

    --
    jg

  • 33. Data: 2016-05-16 20:40:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-16 o 08:49, Chris pisze:

    > Tu jest lipa z X.

    > Jedyny extra koszt to 200zł na rok albo w paczkach co miesiąc, 3
    > miesiące na PS Plusa który daje dodatkowe funkcje społecznościowe (nie
    > używam), funkcje zgrywania filmów i stremowania gier, możliwość
    > udostępnienia gry w którą grasz innej osobie (z listy znajomych) i
    > przede wszystkim granie w gry multiplayer. Do tego dochodzą darmowe gry
    > co miesiąc 2-3 na PS4/ 2-4 na PS3/ 2-3 na PS Vita.
    >
    > https://www.playstation.com/pl-pl/explore/playstatio
    n-plus/online-multiplayer/

    Czyli roczny koszt abonamentu to dwieście złotych.
    Napiszesz za co ten abonament ?

    > Golasa (HDD 512GB) bez gier kupisz już od 1200zł, za 1500zł to z grami,
    > nowym rev, dyskiem 1TB. Dysk to zwykły 3.5" można zmieniać dowolnie na
    > iny, obsługa potwierdzona do 2TB (chyba że się już zmieniło. Można też
    > dać SSD jak ktoś bogaty i wsadzi 512MB/1TB :)

    > Oczywiście, tylko założeniem były gry dla 10-latka :)
    > Konsola może służyć też jako player BD-ROM, TY, Spotify, Netflix itd:
    > https://www.playstation.com/pl-pl/explore/ps4/entert
    ainment/

    > PS. Poza tym nigdzie nie napisałem że konsola ma zastąpić PC, tak nie
    > jest i nigdy nie będzie ale konsola jest super uzupełnieniem PC-ta jeśli
    > chodzi o gry. Do tego pod koniec roku ma wyjść hełm do VR w cenie ok
    > 1700 zł gdzie na PC koszty zaczynają się od 3000 zł.

    Na pewno nigdzie nie napisałeś o zastąpieniu ?
    Czyli ktoś się pod ciebie podszył pisząc ten tekst:
    "Zamiast kompa kup mu PS4, będzie bardziej zadowolony".

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2016-05-16 21:32:35
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-05-16 o 20:40, RadoslawF pisze:

    n-plus/online-multiplayer/

    > Czyli roczny koszt abonamentu to dwieście złotych.
    > Napiszesz za co ten abonament ?

    Przecież pisałem w poprzednim pości do tego dałem linka do strony PS+

    > Na pewno nigdzie nie napisałeś o zastąpieniu ?
    > Czyli ktoś się pod ciebie podszył pisząc ten tekst:
    > "Zamiast kompa kup mu PS4, będzie bardziej zadowolony".

    Ok, i dalej uważam że dla 10-latka lepsza będzie konsola niż PC.
    Z biegiem lat PC ale teraz zabawa będzie łatwiejsza i nie trzeba wydawać
    od razu 3 tyś tylko starczy 1200 zł + TV.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2016-05-16 23:17:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-16 o 21:32, Chris pisze:

    > Przecież pisałem w poprzednim pości do tego dałem linka do strony PS+

    Z tego co napisałeś jednoznacznie nie wynika czego ten abonament dotyczy.
    Jeśli dotyczy PS Plus to szczerze współczuje.
    Na PC jak już kupisz grę (która przeważnie jest tańsza niż ta z
    konsoli) to za używanie jej w trybie multiplayer nie muszę dopłacać.

    > Ok, i dalej uważam że dla 10-latka lepsza będzie konsola niż PC.
    > Z biegiem lat PC ale teraz zabawa będzie łatwiejsza i nie trzeba wydawać
    > od razu 3 tyś tylko starczy 1200 zł + TV.

    Plus dwieście na abonament i plus pięćdziesiąt do każdej kupionej
    gry bo są droższe niż wersje na PC.
    Ludzie rozmawiają o samochodach a ty się wcinasz z rowerem, bo
    dalej uważasz że będzie lepszy. :)

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2016-05-16 23:48:14
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]

    > udostępnienia gry w którą grasz innej osobie (z listy znajomych) i
    > przede wszystkim granie w gry multiplayer.

    Czyli, kupienie samej oryginalnej gry nie wystarcza żeby grać w multi?
    Sony liczy sobie 200zł/rok za tej fjuczer?

  • 37. Data: 2016-05-17 08:00:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 23:48, nadir pisze:
    > Czyli, kupienie samej oryginalnej gry nie wystarcza żeby grać w multi?
    > Sony liczy sobie 200zł/rok za tej fjuczer?

    A jednak jak Xboxie.
    Dziecko sobie wybrało i kupiło fajną gierkę ale nie doczytało że
    wymagane jest konto "lifie gold" ;-) i trzeba bulić bo inaczej płyta do
    szuflady.
    Załamka
    Akurat granie w sieci jest w moim przypadku obowiązkowe ;-) Ale widzę że
    ci z PS4 (może jednak kupię) nie pograją z tymi z peceta ;-(

    PS. Już mam mętlik w głowie. Jak przybędzie mi w domu kolejne
    bezużyteczne pudło to mnie trafi :-)

    Czy PS4 można używać jakoś w miarę normalnie do youtuba czy www czy może
    da się na tym zainstalować normalny system operacyjny.

    Na Xboxie podobno się da uruchomić jakiegoś linuxa ale po takich
    kombinacjach alpejskich że dałem spokój :-)

    I na koniec.
    Czy na pewno uzywane gierki ze starych PS ruszą na PS4. W mordę:-)

  • 38. Data: 2016-05-17 08:34:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 23:17, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Na PC jak już kupisz grę (która przeważnie jest tańsza niż ta z
    > konsoli) to za używanie jej w trybie multiplayer nie muszę dopłacać.

    Z tym tańsza to powoli się rynek zrównuje, patrz ostatnie produkcje.
    Co do ceny to jak pisałem wcześniej grę na PS4 możesz potem sprzedać
    więc możesz odzyskać sporą część kasy i kupić nową albo sobie wymienić
    na inna czego na PC nie zrobisz, kupiłeś = straciłeś jak przejdziesz
    albo nie podpasuje :)

    Co do samego multi to masz rację jest to wkurzające ALE pamiętaj że
    oprócz tego co miesiąc masz 2-3 gry dawane za darmo na PS4 + 3-4 na
    PS3/PS VITA w sumie dają ok 9-10 gier za darmo co miesiąc co już daje plus.

    > Plus dwieście na abonament i plus pięćdziesiąt do każdej kupionej
    > gry bo są droższe niż wersje na PC.

    Tu ceny powili się zbliżają do siebie ALE dalej większość na PC jest
    tańsza. Ale jak już nie raz pisałem kupisz na PC grę za 170 zł (doom) to
    już z tą grą zostajesz a na PS4 kupisz doom-a za 230 zł ALE jak ci się
    znudzi to sprzedasz za 150 zł i jesteś do przodu.

    > Ludzie rozmawiają o samochodach a ty się wcinasz z rowerem, bo
    > dalej uważasz że będzie lepszy. :)

    Tak uważam i nie zmienisz mojego zdania, ty się z nim nie zgadzasz twoja
    sprawa. Ale jak nie masz pojęcia o czym piszesz to zmień temat.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 39. Data: 2016-05-17 08:45:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Czyli, kupienie samej oryginalnej gry nie wystarcza żeby grać w multi?
    > Sony liczy sobie 200zł/rok za tej fjuczer?

    Sony i MS żeby było jasno :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 40. Data: 2016-05-17 08:48:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 23:34, Przemysław Ryk pisze:
    > Tak z ciekawości - jak wygląda granie w Battlefronta (czy co tam jest
    > jeszcze popularnego) jeżeli chodzi o rozgrywki z różnych platform? W sensie,
    > że na jednym serwerze są zarówno osoby grające na PS / X-Box / PC?

    Nie ma tak - jedyną grą jaką znam, która na to pozwala jest War Thunder.
    Destiny (w którą gram non stop :) ) na to nie pozwala. Na szczęście jest
    tylu graczy, że bez trudu jest z kim zagrać :)
    Mówi się, że nowy Borderlands się to takiego czegoś szykuje, ale raczej
    wątpię.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak