  • Data: 2016-05-18 22:10:23
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-18 o 14:50, Chris pisze:

    > Debilem można też nazwać kogoś kto nie potrafi czytać i tylko piszę dla
    > samej zasady pisania jak ty...

    Potrafię czytać ze zrozumieniem i widzę jak zmieniasz zdanie lub
    piszesz raz taka innym razem inaczej. I to jedyny powód twojego
    zachowania.

    > No proszę, to niby kim jestem?

    Chamem który przechodzi do wyzywania oponenta.

    > Nie zawsze o czym już nie potrafisz wspomnieć w swoich postach.

    Nie zaciemniaj cenami gier z konsol starszej generacji.

    > I to napisałem już dawno ale widać nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

    Potrafię i nawet doceniłem tę informację, czego ty nie potrafisz pojąć.
    Brak czytania ze zrozumieniem ?

    > Jak napiszesz coś z sensem to może wrócę do twoich postów, na razie
    > papa... bo nic inteligentnego nie potrafisz napisać.

    Nie wracaj, po co masz się kolejny raz wkopywać lub niechcący
    wywlekać na światło dzienne kolejne fakty związane z twoją zabawką
    mogące zniechęcić innych do jej zakupu.