  • Data: 2009-08-31 23:29:27
    Temat: Re: Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces RadoslawF <r...@w...pl> zwrócił błąd:

    > 1. A miłośnik jakichś starych gier ?

    Niektóre z gier których używam mają 16 lat (np. UFO). Jakie starsze?
    Zresztą, OP wyraźnie chce nowszych, więc pytanie niezasadne.

    > 2. Kolega ma na nowym kompie viste i xp oba 32bit.
    > XP doinstalował bo mu na viście nie wszystkie gry chciały
    > działać. Szop pracz te gry wypuszczał czy może jednak
    > bzdury piszesz ?

    Podaj tytuły a nie bzdurz to zobaczymy o co chodzi. Wyraźnie pisałem o
    viście x64 a nie x86, sprawdź sobie. Jak mi nie chodziły na Viście gry
    (dwie *) to poszły na Win7, i taki OS proponuję na przyszłość.

    *)jedna z tych gier to Bioshock, inna to pewien casual. Ale nie znam
    nikogo u kogo by nie poszły, więc to mógł być specyficzny problem,
    niezależny od systemu, pewnie tak jest u kolegi.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8