  • Data: 2012-05-11 13:53:18
    Temat: Re: Składam komputer - kilka porad sprzętowych potrzebnych.
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 08:23, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > On 2012-05-08 23:08, Michal wrote:
    > [.....]> Ale na takim np: VirtualBoxie bez sprzętowej wirtualizacji jesteś
    >
    > Dobrze wiedzieć ponieważ czasami trochę kompiluję pod Linuksem na VB
    > (notabene obecnie na P4 3.4 i jest to bolesne :-) ) i miałem zamiar
    > wkrótce kupić 2700K i używać go bez podkręcania. A tak to zwykły 2600
    > będzie chyba lepszy i jeszcze zostanie parę złotych na wódeczkę. :-)

    alez zaraz zaraz- vt-x jest obslugiwany przez wszystkie SB (afaik;
    zdecydowanie przez wszystkie i5). Vt-d to juz z kolei inna zupelnie
    dzialka; szczerze mowiac- na "domowym" sprzecie sie w to bawic raczej
    nie oplaca (straszny syf jest w informacjach o tym, ktore mobosy
    wspieraja toto).
    pozatym: VB nie jest jedyna aplikacja do wirtualizacji :)

    szymon