  • 31. Data: 2012-06-20 21:06:55
    Temat: Re: Skladam PeCeta :)
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > Jest również wersja dla Seagate, tylko nazywa się dla niepoznaki
    > DiscWizard.
    >
    > JoteR

    A dla Samsunga? :):):)

  • 32. Data: 2012-06-20 21:10:10
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Remek napisał:

    > Jaja sobie robisz? Jakim softem? Zastosuj tę sama metodę, jaka stosujesz do
    > swojego komputera/systemu.

    Ale wiesz, ze linuxem mozna zrobic kopie windowsa?
    Ale wiesz, ze firmware w hardware to tez software?
    Dlatego ochlon, wielkie oburzenie nie jest wskazane - cisnienie moze
    skoczyc. ;)

  • 33. Data: 2012-06-20 21:11:29
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Kamikazee napisał:

    > http://kamikaze.mp.waw.pl/bezpieczenstwo/kopia-dysku
    /

    Doskonale, dzieki!

    :)

  • 34. Data: 2012-06-20 21:14:25
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > Ale ta funkcja/program ma jedną poważną wadę:
    > "Does not support RAID/AHCI (class code 0104/0106) hard disks." Czyli
    > dyski sata tylko w trybie IDE-compatible (co przekreśla sensowne używanie
    > współczesnych dysków SSD, NCQ, itd).

    Nie można tylko na czas jej użycia przełączyć na IDE?

  • 35. Data: 2012-06-21 01:10:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-20 20:32, Kamikazee pisze:

    > http://kamikaze.mp.waw.pl/bezpieczenstwo/kopia-dysku
    /

    Zajrzawszy na stronę EASEUS Todo Backup wygląda na to, że już darmowy
    nie jest - <http://www.todo-backup.com/products/home/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 36. Data: 2012-06-21 08:19:24
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-06-20 21:14, maX pisze:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    >
    > Nie można tylko na czas jej użycia przełączyć na IDE?
    Obawiam się że przełączanie AHCI/IDE dla takich userów, którzy muszą
    mieć 1-klik-rescuecd by odzyskać sprawny system, to nie jest dobry
    pomysł...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 37. Data: 2012-06-21 08:49:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BartekK" napisał:

    > Obawiam się że przełączanie AHCI/IDE dla takich userów, którzy muszą mieć
    > 1-klik-rescuecd by odzyskać sprawny system, to nie jest dobry pomysł...

    Tak samo złym pomysłem jest zostawianie tego typu użytkownikom (cytuję:
    "LEwizny totalne jesli chodzi o komputery") mechanizmu, umożliwiającego
    przywrócenie komputera do stanu "fabrycznego". Kto im zarchiwizuje przed tą
    operacją dokumenty i ustawienia? Do kogo będą wydzwaniać z pretensjami "ale
    tu miałam takie ikonki, a teraz ich nima i nie mogie odebrać poczty", "a
    gdzie są zdjęcia naszego Stasia robiącego kupkę, bo chcemy je pokazać
    cioci?" IMHO lepiej w razie draki wykorzystać mechanizmy zawarte w systemie
    operacyjnym (przywracanie systemu, instalacja naprawcza), które zachowują
    owoce pracy użytkownika. Naprawdę, już od czasów XP ciężko jest tak zepsuć
    system, żeby jedynym ratunkiem była instalacja czystego systemu lub
    odtworzenie go z obrazu.

    JoteR

  • 38. Data: 2012-06-21 09:02:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-21 08:49, JoteR pisze:

    > Naprawdę, już od czasów XP ciężko jest tak zepsuć system, żeby jedynym
    > ratunkiem była instalacja czystego systemu lub odtworzenie go z obrazu.

    Niemal co 2 miesiące mój komputer się sypie. Po hibernowaniu wstaje z
    błędem tak poważnym, że po godzinnej próbie automatycznego naprawienia -
    nic nie osiąga. Jedynym ratunkiem jest odtworzenie dysku C z obrazu.

    Podawałem tu parametry tego dysku, ludzie stwierdzili, że jest ok. Nikt
    nie potrafi mi pomóc. System Windows 7.

  • 39. Data: 2012-06-21 09:19:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marcin N" napisał:

    > Niemal co 2 miesiące mój komputer się sypie. Po hibernowaniu wstaje z
    > błędem tak poważnym, że po godzinnej próbie automatycznego naprawienia -
    > nic nie osiąga. Jedynym ratunkiem jest odtworzenie dysku C z obrazu.

    To co napisałem powyżej, opiera się na obserwacji kilkudziesięciu komputerów
    w firmie użytkowanych w miarę normalnie oraz domowych komputerów trójki
    dzieci używanych wręcz przeciwnie. A także kilku moich, używanych wyjątkowo
    nienormalnie. Winda na sprawnym komputerze bez pasożytów jest systemem
    stabilnym i dość odpornym na ekstrawagancje użytkowników.

    > Podawałem tu parametry tego dysku, ludzie stwierdzili, że jest ok.
    > Nikt nie potrafi mi pomóc. System Windows 7.

    Zasilacz i pamięci też przetestowałeś?

    JoteR

  • 40. Data: 2012-06-21 09:51:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mr Misio napisa?(a):

    > Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w
    > ktorym go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

    Nie mam już siły czytać tej debaty o sofcie ;) Więc pomogę:

    http://www.fixitpc.pl/topic/936-wlasna-ukryta-partyc
    ja-recovery/
    http://www.fixitpc.pl/topic/596-system-recovery-praw
    ie-profesjonalnie-i-kompleksowo/