  • 41. Data: 2011-02-26 00:20:05
    Temat: Re: Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Eneuel Leszek Ciszewski

    > Taki człowiek raczej nie jest zdolny do prowadzenia samochodu w ogóle.
    > bo w czasie jazdy stresu jest dużo.

    To może dla Ciebie. Wielu ludzi jazda uspokaja. Skoro się tak stresujesz
    jazdą, to może nie jesteś do niej zdolny?

  • 42. Data: 2011-02-26 11:44:05
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-24 13:27, AL pisze:

    > a potem z takiej 'linii' rodza sie inne rzeczy prowadzace do tragedii,
    > (a ewidentnie to widac na parkingach, gdy czesc aut zajmuje po dwa
    > miejsca).

    Fakt - tragedia - trzy trupy w tym dwoje niemowlaków i ich rodzice:P

    Shrek.

  • 43. Data: 2011-02-28 09:37:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-26 00:20, to pisze:
    > begin Eneuel Leszek Ciszewski

    > To może dla Ciebie. Wielu ludzi jazda uspokaja. Skoro się tak stresujesz
    > jazdą, to może nie jesteś do niej zdolny?

    No to pokazałeś, że wiesz tyle o jeździe samochodem co świnia o tańcu
    figurowym.

    A.

  • 44. Data: 2011-02-28 09:38:29
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-25 23:43, to pisze:
    > begin Arek

    > Ale co miałbym analizować? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego i tyle w
    > temacie...

    Jak zaczniesz jeździć samochodem to zrozumiesz, że to nie wygląda jak w
    NFS. Nie zawsze jesteś sam na drodze a samochodem można taranować mosty
    i nic nikomu się nie dzieje.

    A.

  • 45. Data: 2011-02-28 15:18:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek

    > Jak zaczniesz jeździć samochodem to zrozumiesz, że to nie wygląda jak w
    > NFS. Nie zawsze jesteś sam na drodze a samochodem można taranować mosty
    > i nic nikomu się nie dzieje.

    I co w związku z tym?

  • 46. Data: 2011-02-28 16:04:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-28 15:18, to pisze:

    > I co w związku z tym?

    Dla Ciebie chyba nic.

    A.

  • 47. Data: 2011-03-01 03:33:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "to" 4d683925$0$2484$6...@n...neostrada.pl

    > To może dla Ciebie. Wielu ludzi jazda uspokaja. Skoro
    > się tak stresujesz jazdą, to może nie jesteś do niej zdolny?

    Sugerujesz, że nie mam stosownych uzdolnień?
    IMO -- nie mam... Na szczęście brak wrodzonego
    talentu nadrabiam dobrą miną... ;)

    Najkrótszy miesiąc, a ponad 600 złotych wydałem na tankowanie...

    Chyba podniosę swoje zdolności oszczędzania -- Mille
    daje jakiąś kartę, na którą wraca 3%... A Shell zwraca
    15 groszy za litr, o ile są na ich karcie zebrane
    punkty -- ja raczej nie mam takich punktów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2011-03-01 03:35:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" ikfmrs$6ag$...@i...gazeta.pl

    > No to pokazałeś, że wiesz tyle o jeździe
    > samochodem co świnia o tańcu figurowym.

    Dzięki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2011-03-01 23:04:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek

    > No to pokazałeś, że wiesz tyle o jeździe samochodem co świnia o tańcu
    > figurowym.

    Ty już lepiej nic nie mów...

  • 50. Data: 2011-03-01 23:05:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Eneuel Leszek Ciszewski

    > Sugerujesz, że nie mam stosownych uzdolnień? IMO -- nie mam... Na
    > szczęście brak wrodzonego talentu nadrabiam dobrą miną... ;)

    Sugeruję, że sam widocznie ich nie masz, a wypowiadasz się (w sposób
    nonsensowny) o predyspozycjach innych osób.