    From: J-L-F <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Skanowanie negatywów.
    Date: Sat, 12 Nov 2011 21:01:09 +0100

    W dniu 11-11-09 17:44, XX YY pisze:

    > to jest inihilator zycia.
    >
    > kupujesz zabawke , robisz cos bez sensu czyli skanowanie starych
    > negatywow. zajecie czasochlonne , a wynik zaden. nikt takich zdjec nie
    > chce pozniej ogladac.
    > Zwyczajnie zajmujesz sie czyms bez sensu - inihilujesz swoje zycie -
    > rownie dobrze moznaby .. bo ja wien dlubac w nosie.
    > bylby lepszy pozytek a i wyszloby to z korzyscia dla zdrowia gdyby w
    > tym czasie odkurzyc mieszkanie.
    > Milby sa zdrowiu szkodliwe.

    ble ble ble ....
    Warto skanować stare klisze, to taki wehikuł czasu.
    Pytanie, na jakim sprzęcie to robić?
    Spokojnie można zacząć na tanim dedykowanym do negatywów skanerze z
    supermarketu za max 200 zł - dla celów wspomnieniowych całkowicie
    wystarczy, jak znajdziesz coś super-hiper, to zawsze pozostaje w
    odwodzie profesjonalne skanowanie w labie, przynajmniej będziesz
    wiedział z czym i do czego startujesz otwierając sakiewkę.