  • Data: 2009-10-11 10:44:52
    Temat: Re: Skaner kodów paskowych
    Od: Zbych <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Znajdziesz w instrukcji. Wraz z setka opcji do ustawienia.
    > Podlacz sobie taki skaner do peceta, odpal hyperterminal, zobaczysz
    > sam co przychodzi.

    W przypadku USB skaner udaje klawiaturę (urządzenie HID). Więc
    dostaniesz skan-kody zamiast znaków ASCII.

    http://download.microsoft.com/download/1/6/1/161ba51
    2-40e2-4cc9-843a-923143f3456c/scancode.doc

    > USB nie znam, ale wietrze spore problemy.
    > Najpierw musisz miec procka z usb-master [wiekszosc malych jest
    > slave], potem stosownie oprogramowac USB, i dopiero wtedy sie
    > zastanawiac czy bedzie udawal port szeregowy, czy moze klawiature .. a
    > wtedy to nie wiem czy nie w skan-kodach klawiatury.

    Tutaj masz link do uproszczonego hosta zrobionego na AVR, który potrafi
    współpracować z klawiaturami i myszkami USB:

    http://www.asahi-net.or.jp/~qx5k-iskw/robot/usbhost.
    html#usbhost02