  • Data: 2009-10-12 16:26:53
    Temat: Re: Skaner kodów paskowych
    Od: StClaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ pisze:

    > Może na początek pochwal się jaki skaner chcesz zaprzęgnąć. Potem
    > zdobądź do niego instrukcję (nie ulotkę marketngową). Z instrukcji się
    > wiele dowiesz.
    > A potem można dyskutować.

    No popatrz się a ja myślałem że to lista dyskusyjne i tu można w ogóle
    dyskutować. Ale widzę że jak wielu na forach wyznajesz zasadę: "jak nie
    wiesz wszystkiego to nie pytaj"

    Jestem na etapie koncepcyjnym, nie mam nic zdefiniowane i nic wybrane. Z
    racji że wiedzę w temacie skanerów mam małą to pytam coby zrobić
    rekonesans informacyjny. Zwykle tak zaczynam, także przeglądając i
    pytając na grupach... No ale cóż jak wymagasz abym z gotowym projektem
    mógł sie zapytać....

    stclaus