  • Data: 2009-10-12 21:06:56
    Temat: Re: Skaner kodów paskowych
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-12 18:26:27 +0200, StClaus <s...@a...pl> said:

    > Potem
    > ukcji się
    >>
    > No popatrz się a ja myślałem że to lista dyskusyjne i tu można w ogóle
    > dyskutować. Ale widzę że jak wielu na forach wyznajesz zasadę: "j ak
    > nie wiesz wszystkiego to nie pytaj"

    Raczej "jak nie wiesz o co zapytać, to nie pytaj..."

    > Jestem na etapie koncepcyjnym, nie mam nic zdefiniowane i nic wybrane.

    cytat:
    "Używam kodu code39 (taką czcionkę darmową mam :)) ), skaner standardowy."

    to używasz ten "skaner standardowy"? czy "nic wybrane"

    Ściągnij instrukcje do kilku skanerów, które masz zamiar stosować.
    Jak chcesz do procesora, to celuj raczej w rs232, będzie najmniej kłopotliwy.

    I jak ktoś pyta jaki sprzęt masz, i proponuje Ci zapoznanie się z
    instrukcją, aby była możliwa dyskusja, to posłuchaj dobrych rad, a nie
    podskakuj jak wsza na grzebieniu. Dla własnego dobra.

    --
    DJ