  • Data: 2011-01-30 14:46:30
    Temat: Re: Skaner do negatywów dla amatora
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 12:51, J-L-F pisze:
    > I tego się trzymam, rozważałem zakup tanie skanera, ale pozostanę przy
    > EF 50 2,5 Macro plus halogen za szybką mleczną.
    > Tylko, jakoś nie chce mi się tego składać ;-(

    Akcje pomogą. Część ustawień jest wspólna dla serii. Właściwie wszystko
    można zrobić w acrze. Jeśli to negatywy, to po pierwsze odwróć krzywą. A
    potem już jest spoko, tylko wszystko działa odwrotnie.
    No, prawie spoko, bo acr czasem nie schodzi tak nisko z balasem bieli.
    Jak RSP łapie Ci sprzęt, użyj tamtego (5D łapał np.)

    --
    pozdrawia Adam
    /czy wiesz, że dziewiętnasty listopada jest międzynarodowym dniem toalet?/