  • Data: 2009-04-26 15:17:36
    Temat: Re: Skądnowąksiążkętelefoniczną?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert " <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gt1sn9$svr$1@inews.gazeta.pl...

    > Potwierdzam.
    >
    > "nieoczekiwany koniec archiwum" przy rozpakowywaniu.

    Zgadza się. Winę zwalam w 50 % na serwis O2.pl, którego Wrzuta i
    Przeklej (z tego drugiego plik już usunąłem) są własnością. Na obu objaw
    był identyczny i wznowienie transferu nie powodziło się.
    Wrzuciłem na SendSpace
    http://www.sendspace.pl/file/m7cLvqx4/
    I sprawdziłem pobierając plik - jest bez błędów.
    Jak wspomniałem w poprzednim poście, może zdarzyć się zastopowanie
    transferu i silne obciążenie proca... to wina Opery (tak jest u mnie) i
    trzeba przeczekać ok. minuty.

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/