  • Data: 2009-04-26 20:33:49
    Temat: Re: Skądnowąksiążkętelefoniczną?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
    news:5a9f.00000045.49f4a8a6@newsgate.onet.pl...

    > Oki, ale to tylko pliki tekstowe; nie ma jakiegos softu do wygodnego
    > wyszukiwania w nich po różnych kryteriach? nie takie cos jak numerx co
    > tylko
    > po numerze tel, ale tez po imieniu, nazwisku,miejscowosci,ulicy itp?

    Czy konkretnie jest... nie wiem... w każdym razie, do tych danych,
    prosty program w BASICu powinien wystarczyć, muszę się wreszcie zabrać.
    A najprościej, z czego ja korzystam - podgląd pliku F3 w Total
    Commander, nacisnąć A aby przełączyć na właściwy zestaw znaków, CTRL-F
    wpisać tekst, F3 goni dalej.
    A pelniej... wydaje mi się, że to w powłoce już można wyprowadzić. Z
    indeksowaniem troche gorzej... ale i to się da zrobić, metod jest od
    groma... ale niech praktycy się wypowiedzą, ja bardziej sprzętowiec...
    Zresztą... oryginalne programy DITEL-a to chyba nie były bardziej
    funkcjonalne...

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/